تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731109
شناسه : 3731109
تاریخ :
تصادف زنجیره‌ای جاده پلدختر - خرم‌آباد را مسدود کرد اقتصاد ایران: پلدختر - تصادف زنجیره‌ای جاده پلدختر - خرم‌آباد را مسدود کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، برخورد سه دستگاه خودرو پراید، کامیون و ایسوزو با هم در مدخل ورودی شهر پلدختر جاده پل‌دختر - خرم‌آباد را مسدود کرد.

این تصادف ساعت ۱۸:۴۵ عصر امروز شنبه در مدخل پل تاریخی پلدختر بین سه خودرو پراید، کامیون و ایسوزو که از پلدختر به سمت خرم‌آباد در حرکت بودند، رخ داد که در این حادثه جاده پلدختر - خرم‌آباد مسدود شد.

در حادثه و در هوای گرما خودروهای سبک‌وسنگین زیادی که طول آنها به چندین کیلومتر می‌رسد در راه‌بندان مانده‌اند، تا لحظه مخابره خبر جاده پلدختر - خرم‌آباد همچنان مسدود است.

تصادف زنجیره‌ای جاده پلدختر - خرم‌آباد را مسدود کرد

نیروهای راهور و پلیس‌راه در منطقه حضور دارند و در تلاش برای بازگشایی محور هستند.

در این تصادف دختر ۱۴ ساله‌ای سرنشین سواری پراید مصدوم شد که توسط راهوار و پلیس‌راه و ناوگان شهرداری رهاسازی و به‌وسیله آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر انتقال یافت.

علت این تصادف زنجیره‌ای از سوی کارشناس پلیس‌راه در دست بررسی است.

نبود جاده کمربندی و در نتیجه عبور خودروهای سنگین از مرکز شهر پلدختر، مشکلات متعددی از جمله حوادث ناگوار برای مردم و خانواده‌ها، آلودگی هوا و صوتی، ایجاد ترافیک، سد معبر و تخریب زیرساخت‌های شهر به دنبال داشته به‌گونه‌ای که شاهد حوادث ناگوار در این منطقه هستیم.