تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731086
شناسه : 3731086
تاریخ :
فردا دمای همدان به ۴۱ درجه می‌رسد اقتصاد ایران: همدان-رئیس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: برای امروز و فردا هوای به نسبتاً گرم‌تر را پیش رو داریم و به نظر می‌رسد برای فردا دماهای ۴۰ و ۴۱ درجه را در برخی از نقاط استان شاهد هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: از امروز شنبه ۶ مرداد تا ۵ روز آینده آسمان استان صاف و آفتابی آفتابی و در ساعاتی از بعدازظهر گاهی ابرهایی به شکل موقتی همراه با وزش باد و افزایش سرعت باد که می‌تواند این وزش باد در ساعاتی همراه با پدیده غبار البته عمدتاً غبار رقیق باشد.

وی افزود: از نظر دمایی بخصوص برای امروز و فردا هوای به نسبتاً گرم‌تر را پیش رو داریم و به نظر می‌رسد برای فردا دماهای ۴۰ و۴۱ درجه را در برخی از نقاط استان شاهد باشیم البته بلافاصله بعد از آن از روز دوشنبه به بعد هوا یک الی دو درجه‌ای کاهش دما را پیش رو داریم و بعد از آن می‌توانیم از دوشنبه به بعد دماهای حدود ۳۷ تا ۳۸ درجه سلسیوس را در شهر همدان شاهد باشیم.

وی گفت: کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ و۳۷ درجه سلسیوس گزارش شده است و در این مدت بهار با ۱۳ درجه خنک‌ترین و فامنین با ۳۹ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شده و سرعت باد هم در شیرین سو به حدود ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است.