تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3731046
شناسه : 3731046
تاریخ :
ارتباط «هریس» و مشاور مخفی «بایدن» اقتصاد ایران: ثابت بودن سیاست‌های آمریکا در سایه تغییر رؤسای جمهور این کشور و وحشت رژیم صهیونیستی از پهپاد پیشرفته کرار از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی تنور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با تغییر نامزد دموکرات‌ها که در تاریخ این انتخابات بی سابقه بوده داغ شده است که تحلیلگران امور سیاسی این کشور معتقدند با تغییر اسامی و رؤسا، سیاست‌های واشنگتن در حمایت‌های نظامی و دیپلماتیک از رژیم صهیونیستی تغییر نخواهد کرد.

ارتباط «هریس» و مشاور مخفی «بایدن»

روزنامه القدس العربی در خصوص آمریکا نوشت: اکثر تحلیلگران بر این نکته اجماع دارند که کامالا هریس شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارد. علاوه بر این ریشه‌های نژادی هریس باعث می‌شود اقلیت‌ها در آمریکا به سمت انتخاب وی روی آورند. این در حالی است که مواضع وی درباره فلسطین با گرایشات تاریخی آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی تفاوتی ندارد. همسر هریس یک وکیل یهودی است که به عنوان مشاور پنهان بایدن در مسائل مربوط به یهودیان فعالیت می‌کند.

ارتباط «هریس» و مشاور مخفی «بایدن»

روزنامه رأی الیوم در خصوص سخنرانی نتانیاهو در آمریکا نوشت: گوش دادن به این سخنرانی دردناک و تهوع آور بود. اینکه وی چه دروغ‌هایی در کنگره آمریکا درباره تحولات فلسطین به هم می بافد مهم نیست، مهم موضع گیری تصمیم گیرندگان سیاسی آمریکا در خصوص نسل کشی در نوار غزه است که به مدت طولانی برای قصاب غزه دست زدند. این در حالی است که پیشتر فکر می‌شد آمریکا عامل تحقق عدالت در جهان است! شاید زمان آن فرا رسیده بفهمیم آمریکا و رژیم صهیونیستی ۲ روی یک سکه هستند.

ارتباط «هریس» و مشاور مخفی «بایدن»

روزنامه لبنانی الاخبار در خصوص حزب الله نوشت: توجه رسانه‌های عبری زبان به پهپادهایی که نظامیان صهیونیست را در طول نوار مرزی شکار می‌کنند باعث شده بار دیگر به گزارشات ارتش تل آویو در خصوص پهپادهایی تحت اختیار حزب الله توجه شود. رسانه‌های صهیونیستی به شدت نسبت به شکست تل آویو در برابر حملات پهپادی حزب الله زبان به انتقاد گشوده‌اند به خصوص آنکه دشمن صهیونیستی طی سال گذشته مدعی اجرای یک مانور در مناطق شمالی علیه حملات ده‌ها پهپاد در آنِ واحد شده بود! پهپاد کرار نیز باعث وحشت صهیونیست‌ها شده است. بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی کالکالیست، این پهپاد ارتقا یافته پهپاد آمریکایی ستریکر است. پهپاد هجومی کرار می‌تواند هزار کیلومتر تا ارتفاع ۳۵ هزار پا مانند یک جنگنده پرواز کند.

ارتباط «هریس» و مشاور مخفی «بایدن»

روزنامه سوری الثوره در خصوص نتانیاهو نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خیابان‌های آمریکا زمانی که معترضان او را جنایت کار جنگی خواندند به چشم دید؛ همان طور که این شکست را در خیابان‌های غزه در ابعاد سیاسی و نظامی چشیده است. در حالی که نتانیاهو خود را یک مرد قدرتمند می‌داند رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند حمله به تل آویو بار دیگر ثابت کرد نخست وزیر این رژیم حقیرترین مرد تاریخ مجعول تل آویو است. بله اشغالگران صهیونیست از شکست اطلاعاتی و نظامی سنگینی در برابر نیروهای مقاومت در منطقه رنج می‌برند. علاوه بر این از واکنش یمنی‌ها به دلیل تجاوز به خاک این کشور وحشت دارند.

ارتباط «هریس» و مشاور مخفی «بایدن»

روزنامه یمنی المسیره در خصوص این کشور نوشت: رژیم صهیونیستی به دنبال تحقق پیروزی‌های عاریه ای است تا بتواند شکست‌های تلخ خود را توجیه کند؛ این در حالی است که پیروزی در جنگ را میزان خرابی‌ها و تعداد قربانیان و تعداد تجهیزات پیشرفته مشخص نمی‌کند بلکه ایمان راسخ و اراده قوی رزمندگان است که با حمایت‌های مردمی این پیروزی را رقم می‌زنند. یمنی‌ها تصمیم خود را گرفته‌اند؛ اهداف جدید در یافا و سراسر اراضی اشغالی تعیین شده است. نیروهای مسلح یمن قدرت‌های نظامی مافوق تصور صهیونیست‌ها در اختیار دارند.

ارتباط «هریس» و مشاور مخفی «بایدن»

روزنامه العربی الجدید در خصوص سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا نوشت: گویی تصویر تشویق ایستاده نمایندگان آمریکایی در برابر نتانیاهو و میزان شوق آنها نسبت به شنیدن سخنرانی وی این نکته را ثابت می‌کند که آنها به یک نهاد صهیونیستی وابستگی دارند. انگار این نمایندگان، عضو حزب دموکرات و یا جمهوری خواه آمریکا نیستند و به حزب مثلاً لیکود رژیم صهیونیستی تعلق دارند. آنها مدهوش سخنرانی و دروغ‌های نتانیاهو شده‌اند و تاکید دارند آمریکا هیچ وظیفه‌ای جز حمایت از جنایتکاران جنگی در رژیم صهیونیستی ندارد. آمریکایی‌ها به خوبی از نقش آیپک در حمایت از نامزدهای صهیونیست برای راهیابی به کنگره با صرف میلیون‌ها دلار خبر دارند.