تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731043
شناسه : 3731043
تاریخ :
استخر شهید فاضل شهرکرد بعد از ۶ سال تعطیلی بازگشایی شد اقتصاد ایران: شهرکرد_مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از بازسازی تجهیز و بازگشایی استخر شهید فاضل شهرکرد پس از ۶ سال تعطیلی و عدم فعالیت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمود سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: استخر شهید فاضل شهرکرد پس از ۶ سال تعطیلی و عدم فعالیت، با انجام تعمیرات اساسی، تجهیز، بازسازی و با مشارکت بخش خصوصی آماده بهره‌برداری و ارائه خدمت به ورزشکاران و آحاد مردم شهرکرد است.

وی با اشاره به روند بهسازی، تعمیر و نوسازی اماکن ورزشی استان تصریح کرد: در سال جاری عملکرد بسیار خوبی در بخش بهسازی، نوسازی و تعمیرات اماکن ورزشی استان داشتیم و امید است بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را به هم‌استانی‌ها ارائه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری رشته شنا را یک ورزش پرطرفدار و مهیج برای قشر نوجوان و جوان برشمرد و خاطرنشان کرد: استخر شهید فاضل شهرکرد به‌عنوان تنها استخر اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در مرکز استان، با مشارکت بخش خصوصی و با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان بهسازی و نوسازی شده و درب این استخر به روی ورزشکاران و عموم مردم بازگشایی شد.

سلیمی با اشاره به اهمیت نقش و مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان پیشتاز در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل اماکن ورزشی است و با استفاده از پتانسیل و ظرفیت بخش خصوصی می‌توان ورزش حرفه‌ای و قهرمانی را در استان توسعه بخشید.