تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731034
شناسه : 3731034
تاریخ :
استقرار صنایع آب‌بَر برای استان سمنان در دستور کار نیست اقتصاد ایران: سمنان- استاندار سمنان لزوم اجرای طرح پساب صنعتی برای تامین آب صنایع استان را ضروری خواند و گفت: استقرار و حضور صنایع آب بَر در دستور کار نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه در راستای مدیریت تنش آبی باید به دنبال راهکارهای قابل اجرا بود، ابراز داشت: استفاده از پساب صنعتی برای تأمین آب صنایع یکی از این اقدامات است.

وی بابیان اینکه اجرای پروژه پساب شهرک صنعتی می‌بایست هر چه زودتر در دستور کار قرار گیرد، افزود: در این راستا می‌طلبد تا موانع اجرای کار شناسایی و رفع شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه استقرار و حضور صنایع آب بَر در استان طی دولت سیزدهم در دستور کار قرار نداشته است، ابراز داشت: در این بازه زمانی نیز تلاش شد تا در شرایط تنش آبی بحران جدید در منطقه ایجاد نشود.

هاشمی تصریح کرد: مدیریت بهینه مصرف پیرامون تولید به دور از ایجاد خلل در خط تولید، در راستای بهبود کمبود موجود حوزه انرژی در بخش آب و برق، امری حائز اهمیت است.

وی بابیان اینکه جهش تولید در رشد اقتصادی، تأثیر مثبتی دارد، افزود: می‌طلبد تا شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، مصوبات را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند.