تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3731019
شناسه : 3731019
تاریخ :
ورزشکاران مرکزی پارسال رنگین‌ترین مدال‌ها را کسب کردند اقتصاد ایران: اراک - استاندار مرکزی گفت:ورزشکاران این استان، سال گذشته رنگین‌ترین و متنوع‌ترین مدال‌ها را کسب کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه عصر شنبه در آئین بهره‌برداری از هتل ورزش شهید ابراهیم هادی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، اظهار کرد: اقدامات و خدمات دولت سیزدهم در حوزه ورزش ماندگار شد وگام‌های بلندی در این عرصه برداشته شد.

وی افزود: پرونده دولت سیزدهم به تقدیر الهی در بازه زمانی سه ساله بسته شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی این دولت در استان مرکزی تا آخرین لحظه، از هیچ کوششی دریغ نکردند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، فرصت تبیین دستاوردهای خود را نداشت، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی در حوزه فرهنگی و اجتماعی و در رأس آن حوزه ورزش انجام شد و در استان مرکزی در این حوزه به همت جوانان ورزشکار رنگین‌ترین و متنوع‌ترین مدال‌ها کسب شد.

مخلص الائمه گفت: سرای اقامتی یا هتل ورزش پنج مرداد (شهید ابراهیم هادی)،نیز آسیب دیده رها شده بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید و اکنون میزبان تیم‌های ملی و هیأت‌های ورزشی بانوان است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در حوزه تقویت اوقات فراغت جوانان نیز اقدامات قابل قبولی در حال انجام است، گفت: در در حوزه عمرانی نیز چندین استخر و زمین چمن در مناطق کم برخوردار افتتاح شد.

۲ برابر استاندارد کشور، سرانه ورزشی در مرکزی ایجاد شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این آئین بیان کرد: در دولت سیزدهم انجام طرح‌های عمرانی شتاب گرفت و با همت اداره ورزش و جوانان، سال گذشته ۲ برابر استاندارد کشور، سرانه ورزشی ایجاد شد و طعم خوش خدمت برای مردم ملموس بود.

مسعود پیرایش گفت: چمن مصنوعی دلیجان، چندین چمن روستایی در شهرستان خمین و یک سالن چند منظوره در شازند در حال تکمیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: هتل ورزش پنج مرداد بیش از هجده سال به نماد بلااستفاده تبدیل شده بود تمام ظرفیت‌ها به کار گرفته شد که با اعتبار دولت و خیرین در مهم‌ترین تاریخ پنج پنج که سند هویت شهر اراک و شهدای پنجم مرداد ماه افتتاح و بهره برداری شود که این مهم محقق شد و
اکنون آماده میزبانی برنامه‌های ملی بانوان است.