تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730989
شناسه : 3730989
تاریخ :
مشهد میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور است اقتصاد ایران: مشهد- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور یادواره شهدای خدمت به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر شوشتری با اشاره به اهمیت و نقش فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی و ورزشی در حفظ و تأمین سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان، به ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اظهار کرد: بسترسازی لازم و مناسب برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های ورزشی در سطوح گوناگون، تقویت روحیه همکاری و مشارکت در انجام فعالیت‌های ورزشی، ثبت توانمندی‌ها، تجربه اندوزی و استعدادیابی از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: مسابقات ورزشی دانش آموزان در دو دوره برگزار خواهد شد که در دوره اول ۲۷۰ دانش آموز پسر در گروه‌های آسیب دیده بینایی و جسمی حرکتی از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۶ مرداد در رشته‌های شطرنج، گلبال، دومیدانی و بوچیا به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی گفت: در دوره دوم مسابقات هم ۲۵۰ دانش آموز دختر در گروه‌های آسیب بینایی و جسمی حرکتی از ۱۷ مرداد به مدت پنج روز در رشته‌های شطرنج، گلبال، دومیدانی و بوچیا رقابت می‌کنند.

شوشتری گفت: خراسان رضوی همیشه بستر مهمی برای فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی کشور بوده است و تمام شرایط برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات مهیا است.