تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730983
شناسه : 3730983
تاریخ :
تعداد گروه‌های همیار بیجار به ۹ مورد افزایش یافت اقتصاد ایران: بیجار_رییس بهزیستی شهرستان بیجار گفت: با بهره‌برداری از ۲ گروه همیار در هفته بهزیستی امسال تعداد گروه‌های همیار شهرستان بیجار به ۹ مورد افزایش یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا محمدمیرزایی بعداز ظهر شنبه در حاشیه بهره‌برداری از فعالیت ۲ گروه همیار در شهرستان بیجار که در ادامه برنامه‌های گرامیداشت هفته بهزیستی و با حضور جمعی از مسؤولان انجام شد، اظهار کرد: توانمندسازی از برنامه‌های شاخص سازمان بهزیستی است و دولت نگاه ویژه‌ای به زنان سرپرست خانوار دارد.

وی افزود: با تجربه موفق گذشته در زمینه توانمندسازی، بهزیستی بیجار با حمایت از زنان سرپرست خانوار و ترغیب آنان به توانمند شدن، توانست دو گروه همیار جدید را راه‌اندازی کند.

وی خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی این ۲ گروه همیار جدید هم‌اکنون تعداد گروه‌های همیار بیجار به ۹ گروه افزایش یافته است.

محمدمیرزایی افزود: گروه همیار خیاطی سوزن طلایی گروس در زمینه دوخت شلوار زنانه و بچگانه متشکل از ۹ نفر از زنان خودسرپرست و سرپرست خانوار در حال حاضر در مکان استیجاری فعالیت می‌کند.

رئیس بهزیستی بیجار اضافه کرد: همچنین گروه همیار نان نمونه گروس نیز متشکل از پنج نفر از زنان سرپرست خانوار در مکان بلاعوض بهزیستی در زمینه پخت نان محلی در دو شیفت صبح و عصر مشغول به فعالیت است.