تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730935
شناسه : 3730935
تاریخ :
نهاده جو مدت‌دار در اختیار دامداران تولیدکننده قرار می‌گیرد اقتصاد ایران: مدیرکل پشتیبانی امور دام کردستان گفت: نهاده جو بصورت مدت دار در اختیار دامداران تولید کننده قرار می‌گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

امید فهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از توزیع نهاده جو به صورت مدت دار در بین تولیدکنندگان خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از تشکل‌های دام و طیور استان در سال ۱۴۰۲و سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ جمعاً مقدار ۳۰ هزار تن بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به صورت مدت دار تحویل کارخانجات و دامداری‌ها و مرغداری‌های استان شده است.

وی افزود: با توجه به ادامه روند حمایت از دامداران استان اداره کل پشتیبانی امور دام، در صورت نیاز به نهاده جو و در راستای تأمین نقدینگی تولیدکنندگان این اداره کل آمادگی دارد به صورت مدت دار این نهاده را در اختیار آنان قرار دهد.

امید فهری عنوان کرد: در چهارماهه امسال جمعاً مقدار یک‌هزار و ۶۰۰ تن ذرت، یک‌هزار و ۱۰۰ تن کنجاله سویا و مقدار سه هزار و ۵۰۰ تن جو بین این تشکل‌ها توزیع شده است.

فهری اظهار کرد: در حوزه نهاده‌های دامی ذخایر خوبی انجام شده و در انبارهای این اداره کل موجود است و هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تأمین نهاده دامی وجود ندارد.