تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3730926
شناسه : 3730926
تاریخ :
واکنش حماس به جنایت جدید صهیونیستها در دیرالبلح اقتصاد ایران: حماس در بیانیه ای به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در دیرالبلح واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حماس در بیانیه ای به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در دیرالبلح واکنش نشان داد.

در بیانیه حماس آمده است:جنایت وحشیانه ارتش فاشیست صهیونیستی در هدف قرار دادن مدرسه سیده خدیجه در دیر البلح که هزاران آواره فلسطینی در آن اسکان داده شدند و طی آن ده‌ها نفر آواره، بیمار و مجروح شهید و مجروح شدند که بیشتر آنان زن و کودک بودند، جنایتی وحشیانه است که نشان می‌دهد ارتش تروریست صهیونیستی همه ارزش‌های انسانی را زیر پا گذاشته و تمامی قوانین جنگی را که بر حمایت از غیرنظامیان تاکید دارد، به چالش می‌کشد.

حماس بار دیگر امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان را به تحرک و فشار برای توقف جنگ نسل‌کشی، گرسنگی و ویرانگری در نوار غزه فراخواند.

این جنبش همچنین از جامعه جهانی، سازمان ملل و نهادهای وابسته به آن خواست سکوت خود را کنار گذاشته و اقداماتی جدی و کارساز برای وادار کردن رژیم اشغالگر صهیونیستی به توقف جنایات خود در حق غیرنظامیان فلسطینی انجام دهند.

گفتنی است که در جنایت دیرالبلح بیش از ۳۰ نفر شهید و صدها نفر دیگر زخمی شدند.