تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3730893
شناسه : 3730893
تاریخ :
رونمایی از درگاه جامع معاونت امور مجلس ریاست جمهوری اقتصاد ایران: وب سایت جدید معاونت امور مجلس ریاست جمهوری توسط سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رونمایی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، وب سایت جدید معاونت امور مجلس ریاست جمهوری توسط سیدمحمود حسینی پور، سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری رونمایی شد.

این پایگاه اطلاع رسانی با هدف تنظیم روابط ساختاری، اندیشه‌ای و گفتمانی بین دولت و مجلس شورای اسلامی و در راستای مدل ارائه شده «زنجیره هم افزایی گفتمانی» طراحی و اجرا شده است.

حسینی پور در آیین رونمایی از این پایگاه اطلاع رسانی گفت: معاونت امور مجلس تلاش دارد با ارائه یک الگوی راهبردی و تقویت پل ارتباطی دولت و مجلس و بازطراحی شیوه های ساختاری ارتباط دوسویه بین بدنه دولت و مجلس گام موثر و متفاوتی برای تعامل و تحول بردارد.

سرپرست معاونت امور مجلس ریاست جمهوری کیفی سازی و تحقق راهبرد و تسریع و هوشمندسازی ارتباطات را یکی از شاخص های مدل زنجیره هم افزایی گفتمانی دانست و اظهار امیدواری کرد تا درگاه جدید این معاونت بتواند به عنوان یک منبع و ماخذ راهبردی و جامع برای دولت، مجلس و آحاد مردم مورد استفاده قرار بگیرد.

در این نشست، ساسان والی زاده، مشاور رسانه‌ای معاونت امور مجلس درباره امکانات درگاه جامع اطلاع رسانی گفت: در این پایگاه اینترنتی، زیرساخت لازم برای تشکیل بانک اطلاعاتی فراهم شده است که به مرور محتوای آن شامل اخبار مربوط به امور تقنینی و نظارتی و هماهنگی این معاونت در بخش های مختلفی مانند دستور جلسه هفتگی صحن علنی مجلس، دستور جلسه هفتگی کمیسیون های مجلس، دستور جلسه روزانه صحن علنی مجلس و خلاصه مذاکرات روزانه جلسات صحن علنی منتشر و تکمیل می شود.

انتهای پیام/