تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3730866
شناسه : 3730866
تاریخ :
افتتاح پنجمین شعبه فروشگاه سوره‌ مهر در همدان اقتصاد ایران: پنجمین شعبه از فروشگاه‌های انتشارات سوره‌ مهر با نام سوره مهر شینا با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در شهر همدان افتتاح می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدیدترین فروشگاه انتشارات سوره‌ مهر روز چهارشنبه 10، مرداد در شهر همدان افتتاح می‌شود. 

پنجمین شعبه از فروشگاه‌های انتشارات سوره‌ مهر با نام «سوره‌ مهر شینا» با حضور شهروندان همدانی، کتاب دوستان، اهالی فرهنگ و ادب، جمعی از مسئولان شهری و صاحبان قلم افتتاح خواهد شد. 

فروشگاه «سوره‌ مهر شینا» جنب پردیس سینمایی مهر قدس قرار گرفته است و در بخش‌های متنوعی همچون فروش کتاب، هدایا، صنایع‌دستی، لوازم‌التحریر، کودک و نوجوان، بازی‌های فکری و گروهی خدمات ارائه می‌دهد.

همچنین هم‌زمان با افتتاح این فروشگاه، مراسم رونمایی از کتاب «پری خانه ما» به قلم بهناز ضرابی‌زاده برگزار می‌شود. ضرابی‌زاده که خود زاده همدان است در جدیدترین اثرش ادای دینی به شهدای دفاع‌مقدس داشته و خاطرات تکان‌دهنده‌ای از 9 خانواده شهید همدانی را روایت می‌کند که در زمان جنگ ایران و عراق سه الی چهار فرزند خود را در راه وطن تقدیم کرده‌اند.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در مراسم افتتاح این فروشگاه و رونمایی از کتاب «پری خانه ما» روز چهارشنبه، 10 مرداد، ساعت 17‌ به نشانی آرامگاه بوعلی سینا، پیاده‌راه بوعلی، جنب پردیس سینمایی مهر قدس مراجعه کنند.

انتهای پیام/