تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730862
شناسه : 3730862
تاریخ :
۱۷۴ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد اقتصاد ایران: بندرعباس - فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۷۴ کیلو و ۴۶۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در استان هرمزگان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با مواد مخدر روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک در پی انجام کار اطلاعاتی دقیق در یک دپو حوالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک مقدار ۸۶ کیلو و ۴۶۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در ادامه همین طرح در یک عملیات جداگانه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی بندرعباس به سمت حاجی آباد به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران یگان مذکور در بازرسی دقیق از خودرو سواری مقدار ۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه مقدار محموله کشف شده در این عملیات‌ها جمعاً ۱۷۴ کیلو و ۴۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش است، تصریح کرد: در این رابطه با تشکیل پرونده یک خودرو سواری توقیف دو نفر دستگیر که به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان و مقابله با پدیده قاچاق به ویژه قاچاق مواد مخدر تلاش می‌کند و لازم است شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان نیز در صورت اطلاع از هرگونه اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر پلیس را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ در جریان بگذارند.