تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730742
شناسه : 3730742
تاریخ :
توقیف کامیون در محور سمنان_دامغان/ ۱۱میلیارد کالای قاچاق کشف شد اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف کامیون بنز عبوری در محور سمنان_دامغان خبر داد و گفت: این کامیون حاوی ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای بعد از ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مأموران پلیس راه به یک کامیون بنز تک مشکوک و آن را متوقف کردند، ابراز داشت: این خودرو از مبدا تهران به مقصد خراسان رضوی در تردد بود.

وی بابیان اینکه طی بازرسی خودرو یک هزار و ۵۰۰ قطعه لوازم آشپزخانه و سه هزار و ۳۰۰ باکس انواع سیگار کشف شد، افزود: راننده و سرنشین دستگیر و با دستور قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان ارزش این محموله طبق نظر کارشناسان ۱۱ میلیارد ریال برآورد می‌شود، ابراز داشت. محموله قاچاق به سازمان اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

موقوفه‌ای در ادامه تصریح کرد: با اجرای طرح‌های مبارزه با پدیده شوم قاچاق در واقع می‌کوشیم تا از تولید داخل حمایت شود لذا شهروندان هرگونه موارد قاچاق را حتماً اطلاع دهند.