تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730732
شناسه : 3730732
تاریخ :
افزایش ۳ درصدی ترافیک جاده ای تیرماه در محورهای خراسان جنوبی اقتصاد ایران: بیرجند-مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افزایش ۳ درصدی ترافیک جاده‌ای استان در تیرماه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش مهر، اسداله جلال زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای تیر ماه سال جاری ترددهای ثبت‌شده توسط ۸۰ دستگاه تردد شماری استان ۷ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۱۲۸ تردد بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش ۳ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: از این تعداد ۵ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۴۶۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و تعداد ۱ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۶۶۴ تردد نیز به وسایل نقلیه سنگین تعلق داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اضافه کرد: در مدت‌زمان مذکور تعداد ۶۰۶ هزار و ۳۴۰ وسیله نقلیه وارد استان و ۵۸۶ هزار و ۹۷۵ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند که شاهد افزایش ۳ درصدی تردد بین استانی از محورهای استان خراسان جنوبی نسبت به بازه مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

جلال زاده یادآور شد: بیشترین تردد استان در محورهای بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه و بیرجند – خوسف بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی در ادامه بیان داشت: طی این مدت ۵ هزار و ۲۶۱ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان صورت گرفته و پاسخ داده شده است.

جلال زاده همچنین با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌صورت مستمر مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند، یادآور شد: از هم‌وطنان عزیز درخواست می‌شود جهت حفظ سلامت خود و همراهان، نکات ایمنی سفر با خودروهای شخصی را رعایت فرمایند و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.

وی افزود: هم استانی‌ها قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس حاصل کنند.