تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3730692
شناسه : 3730692
تاریخ :
امیدوارم رضاییان به حاشیه ها غلبه کند/هنوز با استقلال تمدید نکردم اقتصاد ایران: مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران گفت: رضاییان از بازیکنان با کیفیت ایران محسوب می شود و امیدوارم بتواند به حاشیه هایی که برایش رخ داده غلبه کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی نسب پس از برگزاری جلسه با مدیران باشگاه استقلال اظهار داشت: برای تمدید قرارداد امروز (شنبه ۶ مرداد) به باشگاه آمدم و ادامه مذاکرات به فردا موکول شد. اگر قراردادم تمدید شود پس از تأخیری دو روزه راهی ترکیه خواهم شد تا به اردوی تیم اضافه شوم.

او در خصوص شرایط استقلال در نقل و انتقالات گفت: برای تیم آرزوی موفقیت دارم. سال گذشته خیلی‌ها ناامید بودند اما ما تا روز آخر جنگیدیم و متأسفانه آن اتفاقی که باید رخ می‌داد رقم نخورد. با اضافه شدن چند بازیکن جدید امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد.

هاشمی نسب در خصوص حضور رامین رضائیان در استقلال گفت: امیدوارم برای تیم مثمر ثمر باشد. رامین رضائیان بازیکن بسیار خوب و قابل احترامی است. وقتی که بین استقلال و پرسپولیس نقل مکان می‌کنی یکسری حاشیه‌ها به وجود می‌آید و امیدوارم بتواند به این حاشیه‌ها غلبه کند. مستقیم از پرسپولیس به استقلال آمدن تا اینکه از یک تیم دیگر به استقلال بیایی خیلی فرق می‌کند.

او در خصوص دریافت مدرک A مربیگری آسیا گفت: خدا را شکر در این مدت ۲۴ روز اردو بودیم. عزیزان مدرس آن نکته‌های خوبی را به ما یاد دادند. خیلی جا داریم تا در عرصه مربیگری بتوانیم خودمان را نشان دهیم. همیشه دوست داشته‌ام تا به تیم کمک کنم و اگر بدانم روزی کمکی از دستم بر نمی‌آید از فوتبال کنار می‌روم.