تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730676
شناسه : 3730676
تاریخ :
ساعت بازدید از بناهای تاریخی اصفهان افزایش یافت اقتصاد ایران: اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از افزایش ساعت بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این دیار به دلیل گرمای هوا خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کرم‌زاده امروز ۶ مردادماه، با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اداره کل میراث فرهنگی دست‌یابی به توسعه پایدار گردشگری در پهنه استان اصفهان از یک‌سو و افزایش ماندگاری گردشگری در استان از سوی دیگر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به نیاز گردشگران برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری با هماهنگی وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مقامات استان، امکان جذب ۲۰ نفر نیروی جدید برای حضور در مجموعه‌های تاریخی و گردشگری اداره‌کل در پهنه استان فراهم آمده است.

وی افزود: با اجرایی شدن این سیاست، امکان افزایش ساعات فعالیت بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری تا شامگاه هرروز با توجه به گرمای شدید هوا و به‌منظور آرامش و آسایش خاطر گردشگران در بازدید شایسته از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری فراهم می‌آید.