تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3730493
شناسه : 3730493
تاریخ :
همه‌چیز درمورد بازی تلگرامی بیبی دوج؛ بهترین روش‌ افزایش سکه و آموزش کامل بازی اقتصاد ایران: بیبی دوج کوین بازی تلگرامی تازه‌نفس با تم کریپتو که با طرحی تکراری اما ساده و جذاب، موفق شد درمدتی کوتاه میلیون‌ها کاربر جذب کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طی ماه‌های اخیر و پس‌از موفقیت ارز نات کوین، شاهد روی‌کارآمدن سیل عظیمی از بازی‌های کریپتویی ازجمله همستر کامبت، بلوم، تپ سواپ و پیکسل تپ بودیم و در این میان پروژه‌ی بیبی دوج (Baby Doge PAWS) با الهام از نماد سگ محبوب دوج کوین، موفق شد فقط در ۹ ساعت اول راه‌اندازی بیش‌از یک میلیون کاربر جذب کند.

مهم: آینده‌ی بازی بیبی دوج واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد؛ بنابراین این معرفی را به‌منظور تأیید زومیت برای درآمدزایی قلمداد نکنید. ما فقط بازی بیبی دوج را معرفی و وعده‌های آن را بازگو می‌کنیم.

بازی تلگرامی بیبی دوج برخلاف بسیاری از بازی‌های مشابه در سبک Tab To Earn (ضربه‌بزن و سکه بگیر)، ظاهر بسیار ساده‌ای دارد و از المان‌های آشنایی بهره می‌برد و درصورتی‌که با بازی همستر، تپ سواپ و نمونه‌های دیگر کار کرده باشید، بلافاصله پس‌از ورود به محیط بازی، تقریباً همه‌ی بخش‌های آن برایتان آشنا به‌نظر می‌رسد.

درصورتی‌که ایردراپ بیبی دوج انجام شود، احتمالاً امکان انتقال توکن به صرافی ارز دیجیتال فراهم خواهد شد و در آن شرایط می‌توان سکه‌ها را به رمزارزهای دیگر یا پول نقد تبدیل کرد.

فهرست مطالب
  • بازی تگرامی بیبی دوج چیست؟
  • آموزش بازی بیبی دوج
  • صفحه‌ی اصلی بازی
  • صفحه‌ی Earn
  • صفحه‌ی Friends و صفحه‌ی Tasks
  • ایردراپ Baby Doge Coin چه زمانی انجام می‌شود؟
  • از چه کارهایی در بازی Baby Doge Coin اجتناب کنیم؟

بازی تگرامی بیبی دوج چیست؟

بازی کریپتویی Baby Doge PAWS با الهام از موفقیت پروژه‌های مشابه و استفاده از المان‌های محبوبی مثل نماد سگ که در دوج کوین هم استفاده شده است، در قالب ربات تلگرامی شروع‌به‌کار کرد.

هدف از بازی بیبی دوج، جمع‌آوری سکه و افزایش پروفیت (سوددهی) ساعتی است. مثل اکثر نمونه‌های مشابه، با تپ‌کردن، ارتقاء کارت‌ها، ارتقاء منبع انرژی و موارد دیگر می‌توانید تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید و درصورت لیست‌شدن پروژه در صرافی‌ها، سکه‌های خود را به رمزارز یا پول نقد تبدیل کنید.

آموزش بازی بیبی دوج

ساختار بازی کریپتویی Baby Doge PAWS بسیار ساده و سرراست است. ابتدا باید وارد ربات تلگرامی این بازی شوید و پس‌از عضویت، روی دکمه‌ی Play ضربه بزنید.

محیط بازی به چهار بخش اصلی تقسیم شده‌ است که ازطریق تب‌های پایین صفحه دردسترس قرار دارند و در ادامه به معرفی این بخش‌ها می‌پردازیم.

صفحه‌ی اصلی بازی

در صفحه‌ی اصلی بازی، اطلاعاتی مثل تعداد سکه‌ها، پروفیت ساعتی، گزینه‌ی Boost و حجم باقی‌مانده از ظرفیت انرژی خود را مشاهده خواهید کرد. البته مهم‌ترین بخش در این صفحه، نماد بیبی دوج است که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید سکه‌های بیشتری کسب کنید.

صفحه اصلی بازی Baby Doge Coin
صفحه اصلی Baby Doge Coin
صفحه بوسترهای Baby Doge Coin
صفحه بوسترهای ‌Baby Doge Coin

توجه داشته باشید برای افزایش تعداد سکه‌ها ازطریق ضربه‌زدن، باید ظرفیت انرژی خود را ارتقاء دهید و برای افزایش سرعت کسب سکه‌ها، قدرت ضربات خود را نیز ارتقاء دهید تا با هر ضربه تعداد بیشتری سکه به حسابتان اضافه شود.

برای ارتقاء ظرفیت انرژی و قدرت ضربات، در صفحه‌ی اصلی بازی وارد بخش Boost شوید. در این بخش دو بوستر روزانه‌ی رایگان دراختیار دارید که با نام Full Energy و Turbo مشخص شده‌اند اما درلحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله هنوز فعال نیستند و طبق اعلام سازندگان Baby Doge PAWS، به‌زودی دردسترس قرار خواهند گرفت. کاربرد این دو گزینه به‌ترتیب، پر‌کردن سریع ظرفیت انرژی و افزایش موقت قدرت ضربات برای کسب سکه‌ است.

در زیر بوسترهای رایگان روزانه، بوسترهای اصلی را مشاهده می‌کنید که با عنوان Multitap و Energy Limit مشخص شده‌اند. گزینه‌ی اول برای ارتقاء قدرت ضربات کسب سکه و گزینه‌ی دوم برای افزایش ظرفیت انرژی شما درنظر گرفته شده‌اند.

صفحه‌ی Earn

با خرید و ارتقاء کارت‌های موجود در صفحه‌ی Earn بازی Baby Doge PAWS، می‌توانید پروفیت خود را افزایش دهید. بدین‌ترتیب حتی زمانی‌که در بازی حضور نداشته باشید، ربات داخلی آن براساس پروفیت ساعتی، برای شما سکه کسب می‌کند.

در صفحه‌ی Earn دو بخش My Cards و New Cards را داریم که تب اول کارت‌های خریداری‌شده را نشان می‌دهد و در تب دوم می‌توانید کارت‌های جدید را مشاهده و درصورت تمایل با پرداخت سکه‌های مجازی داخل بازی آن‌ها را خریداری کنید.

صفحه Earn بازی Baby Doge Coin
صفحه Earn بازی Baby Doge Coin

پس‌از خریداری کارت‌ها، می‌توانید با پرداخت سکه، آن‌ها را ارتقاء دهید تا سود ساعتی شما افزایش یابد. هنگام خرید و ارتقاء کارت‌ها توجه داشته باشید که نسبت پروفیت به تعداد سکه‌هایی که باید پرداخت کنید، در سطح قابل‌قبولی باشد و همین نکته یکی از مهم‌ترین موضوعاتی محسوب می‌شود که باعث خواهد شد بهینه‌تر عمل کنید و با پرداخت حداقل تعداد سکه، بیشترین پروفیت را به‌دست آورید، درست مانند همستر کامبت. درواقع باید گفت ارتقاء کارت‌ها و افزایش پرافیت ساعتی، بهترین روش برای افزایش تعداد سکه در این بازی محسوب می‌شود.

توجه‌ داشته باشید ربات بازی بیبی دوج محدودیت سه ساعته دارد و بنابراین برای دریافت سکه‌های جمع‌آوری‌شده باید حداقل هر سه ساعت یک‌بار وارد بازی شوید.

صفحه‌ی Friends و صفحه‌ی Tasks

در صفحه‌ی Friends، لینک اختصاصی شما برای دعوت از دوستان ارائه می‌شود. با اشتراک‌گذاری این لینک و به‌ازای ورود هر نفر از دوستانتان ۵٬۰۰۰ سکه‌ی مجازی پاداش می‌گیرید و اگر شخص دعوت‌شده، حساب تلگرام پریمیوم داشته باشد جایزه‌ی شما به ۲۵٬۰۰۰ سکه افزایش می‌یابد.

Baby Doge PAWS مثل اکثر بازی‌های کریپتویی تلگرامی، صفحه‌ای به نام Tasks دارد که شامل فهرستی از وظایف خاص می‌شود. با انجام‌دادن این وظایف تعدادی سکه به‌عنوان جایزه دریافت خواهید کرد و درواقع این بخش به‌خصوص هنگام شروع بازی به سرعت پیشرفت شما کمک می‌کند.

صفحه Friendsدر بازی ‌Baby Doge Coin
صفحه Task در بازی ‌Baby Doge Coin

با ورود به بخش Daily Rewards در صفحه‌ی Tasks، درصورت ورود منظم به‌طور روزانه، مقداری سکه‌ به‌عنوان جایزه دریافت می‌کنید. به‌عنوان مثال روز اول ۱۰۰ سکه، روز دوم ۵۰۰ سکه و در نهایت روز دوازدهم ۵ میلیون سکه پاداش می‌گیرید. البته شرط افزایش تعداد سکه‌ها در این بخش، ورود منظم روزانه است و درصورتی‌که یک‌روز وارد این بخش نشوید، شمارش از روز اول آغاز خواهد شد.

در بخش Task list کارهایی مثل عضویت در صفحه‌ی ایکس پروژه یا عضویت در کانال تلگرامی آن به شما پیشنهاد می‌شود که در ازای انجام این کارهای ساده معمولاً چند هزار سکه‌ی رایگان دریافت خواهید کرد. این بخش در هر روز تغییراتی خواهد داشت و وظایف جدیدی به آن اضافه خواهد شد.

ایردراپ Baby Doge Coin چه زمانی انجام می‌شود؟

پس‌از تب‌وتابی که در برخی از بهترین بازی های کریپتویی ایجاد شد، بسیاری افراد این سؤال را مطرح کردند که مثلاً همستر کامبت کی لیست میشود؟ اکنون همین پرسش درمورد بازی بیبی دوج نیز مطرح می‌شود که درپاسخ باید گفت پروژه‌ در مراحل اولیه قرار دارد اما تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی هر خبر جدیدی درمورد لیست‌شدن در صرافی‌ها و ایردراپ و شرایط مورد نیاز آن را ازطریق کانال‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهد کرد و فعلاً هیچ تاریخی برای ایردراپ اعلام نشده است.

به‌هر حال پس‌از ایردراپ Baby Doge Coin می‌توانید علاوه‌بر فروش آن در صرافی‌ها، توکن‌های خود را به کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری انتقال دهید. توجه داشته باشید برای انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال مواردی مثل پشتیبانی از توکن‌های مختلف و امنیت را مدنظر قرار دهید.

از چه کارهایی در بازی Baby Doge Coin اجتناب کنیم؟

برخی افراد برای دریافت جایزه‌ی دعوت از دوستان، لینک دعوت خود را برای اکانت‌های دوم و حتی سوم تلگرام خود ارسال می‌کنند. این افراد معمولاً با دیلیت اکانت تلگرام، و تکرار روند اشاره‌شده سعی دارند سکه‌های بیشتری کسب کنند اما انجام چنین کاری به‌هیچ وجه توصیه نمی‌شود و حتی امکان دارد هنگام ایردراپ به‌دلیل تقلب و نقض قوانین بازی بیبی دوج، هیچ توکنی به شما تعلق نگیرد.

مقالات مرتبط:
  • معرفی بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری که دستمزد را با رمزارز پرداخت می‌کنند
  • ایردراپ چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان با Airdrop

ازطرفی استفاده از ربات‌های کلیکر برای کسب سکه‌های بیشتر یکی دیگر از روش‌های مرسومی است که برخی افراد از آن استفاده می‌کنند. باید اشاره کنیم باتوجه‌به بازی‌هایی که ایردراپ انجام داده‌اند، حساب‌هایی که از ربات کلیکر استفاده کرده باشند معمولاً شناسایی و از فهرست دریافت‌کنندگان ایردراپ حذف می‌شوند.

به‌طور کلی پیشنهاد می‌شود روند کلی بازی را طبق قوانین ادامه دهید و سکه‌ها را طبق روالی که توسعه‌دهندگان پیشنهاد داده‌اند دنبال کنید.

سوالات متداول زومیت

  • بازی ‌Baby Doge Coin چیست؟

    Baby Doge Coin یکی از جدیدترین بازی‌های تلگرامی مرتبط با رمزارزها است که در روز اول شروع کارش یک میلیون کاربر جذب کرد. این بازی در سبک Tap to Earn به کاربر اجازه می‌دهد در ازای ضربه زدن ساده روی صفحه‌ و انجام برخی وظایف مثل دنبال‌کردن صفحات اجتماعی پروژه و همچنین خرید و ارتقاء کارت‌، سکه‌های مجازی کسب کنند. درصورتی که ایردراپ پروژه انجام شود، می‌تواند سکه‌های مجازی را به سایر ارز دیجیتال یا پول واقعی تبدیل کرد.

  • روش‌های دریافت سکه در بازی Baby Doge Coin چیست؟

    ضربه‌زدن روی صفحه، خرید و ارتقاء کارت‌ها برای افزایش پرافیت ساعتی، انجام وظایف روزانه و فعالیت مداوم در بازی، بهترین استراژی برای افزایش تعداد سکه‌ها است.