تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3730458
شناسه : 3730458
تاریخ :
این زیرسیگاری هوشمند ۲۷دلاری، بوی بد و دود سیگار را از بین می‌برد اقتصاد ایران: زیرسیگاری هوشمند شیائومی با شارژ مغناطیسی، طوری طراحی شده که بوی بد را از بین ببرد و دود سیگار را تصفیه کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شیائومی زیرسیگاری هوشمندی با نام پیول (Pule) و با شارژ مغناطیسی عرضه کرد. بودجه‌ی تولید این زیرسیگاری ازطریق کمپین سرمایه‌گذاری جمعی در شیائومی یوپین جمع‌آوری شده است؛ یوپین برند‌های زیرمجموعه‌ی شیائومی را شامل می‌شود که این شرکت در آن‌ها سرمایه گذاری کرده است.

زیرسیگاری هوشمند شیائومی پیول
xiaomiyoupin

روش‌های سنتی برای کاهش و تصفیه‌ی دود دست‌دوم (دودی که فرد غیرسیگاری آن را استنشاق می‌کند) ناکارآمد است و می‌تواند باعث بیماری‌های مختلفی شود؛ حتی بازگذاشتن پنجره نمی‌تواند گازهای مضر و بوی تند را از اتاق فراری دهد. دود دست‌دوم حاوی ترکیبی از مواد مضر ازجمله قطران، نیکوتین، فرمالدهید و ترکیبات آمونیوم است.

زیرسیگاری هوشمند شیائومی پیول
xiaomiyoupin

زیرسیگاری پیول بوها را از بین می‌برد و دود دست‌دوم را تصفیه می‌کند و کاهش می‌دهد. زیرسیگاری هوشمند پیول دارای سیستم تصفیه‌ی چهارلایه، متشکل از ژنراتور پلاسما، فیلتر آب کامپوزیت، فیلتر HEPA با راندمان H12 و لایه کربن فعال با ید بالا است.

زیرسیگاری هوشمند شیائومی پیول
xiaomiyoupin

زیرسیگاری پیول به‌طور مؤثر، به‌خصوص در محوطه‌های کوچک، از آلودگی هوا جلوگیری می‌کند؛ این دستگاه از فناوری هیدرولیز بهره می‌برد و حلالیت بالایی برای نیکوتین و سایر مواد مضر داد. همچنین از آب به‌عنوان لایه‌ی فیلتر استفاده می‌کند و با استفاده از توری فیبر مخصوص، قطران موجود در دود را جذب می‌کند و از بین می‌برد.

زیرسیگاری هوشمند شیائومی پیول
xiaomiyoupin

ژنراتور پلاسما در پیول، با آزادکردن پلاسما در طول فرایند تصفیه، ترکیبات مولکولی کوچک را تجزیه می‌کند و بوی بد را کاهش می‌دهد و درعین‌حال میکروب‌ها را نیز از بین می‌برد. لوازم‌جانبی زیرسیگاری هوشمند پیول، قابل پاک‌سازی و استفاده‌ی مجدد است؛ این ویژگی استفاده‌ی طولانی‌مدت از محصول را ممکن می‌کند.

مقالات مرتبط
  • با ۷۰ برند زیرمجموعه شیائومی آشنا شوید؛ از پوکو و ردمی تا امیزفیت [تماشا کنید]
  • با سیستم تهویه مطبوع ۱۰۰۰ دلاری شیائومی هم خنک بمانید، هم خانه‌تان را زیباتر کنید

پیول باتری داخلی با ظرفیت بالا دارد و از شارژ مغناطیسی پشتیبانی می‌کند. شیائومی یوپین زیرسیگاری هوشمند پیول را ۱۹۹ یوان چین (۲۷ دلار) قیمت‌گذاری کرده است.