تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730454
شناسه : 3730454
تاریخ :
۲۴ هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن میناب الحاق می‌شود اقتصاد ایران: بندرعباس-استاندار هرمزگان با تاکید بر اجرای مناسب طرح نهضت ملی مسکن در میناب‌ از الحاق ۲۴ هکتار زمین جدید به این طرح برای ثبت نام متقاضیان جدید در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان میناب با آیت الله ابراهیمی امام جمعه میناب و نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و ائمه جمعه شرق استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

مهدی دوستی در این دیدار با تبریک سالروز اقامه نماز جمعه و تقدیر از حمایت‌های ائمه جمعه از برنامه‌های توسعه‌ای دولت سیزدهم اظهار کرد: از ابتدای دولت تاکنون ائمه جمعه استان به ویژه نماینده ولی فقیه در هرمزگان حمایت و همراهی خوبی با ما داشتند که قابل تقدیر است.

وی افزود: امروز توفیقی بود در خدمت مردم شریف میناب باشیم و از نزدیک میزان پیشرفت پروژه‌های مختلف از جمله بیمارستان، ورزشگاه، راه‌های دسترسی، گازرسانی و طرح نهضت ملی مسکن را مورد ارزیابی قرار دهیم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه این پروژه‌ها مطالبات عمومی مردم است و دولت نیز بر تکمیل آنها اهتمام دارد گفت: معتقدیم در کنار ساخت بیمارستان میناب باید ساختمان دانشکده آموزشی علوم پزشکی و مرکز آموزشی این شهرستان نیز احداث شود تا دانشجویان رشته‌های مختلف به خوبی مباحث آموزش را فرا بگیرند.

وی تصریح کرد: در حوزه مسکن از حدود ۳۳۰۰ سهمیه میناب تاکنون فونداسیون حدود ۲۸۰۰ واحد ریخته شده و با توجه به تقاضای مجدد مردم برای شرکت در این طرح، ۲۴ هکتار زمین به حوزه مسکن میناب الحاق خواهد شد.

استاندار هرمزگان همچنین با تاکید بر آغاز مطالعات طرح بندر بزرگ میناب گفت: قطعه ۴.۵ کیلومتری محور مواصلاتی تیاب به حکمی هم تا پایان امسال با تزریق اعتبارات تکمیل می‌شود، در حوزه گازرسانی نیز اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد در نظر گرفته شده که بخشی از عملیات تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.