تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3730440
شناسه : 3730440
تاریخ :
بازیگر و شخصیت‌های معروف از کجا مبل می‌خرند؟ اقتصاد ایران: اگر شما هم در شبکه های اجتماعی، بلاگرهای لایف استایل، بازیگران و افراد مشهور را دنبال می‌کنید...

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

اگر شما هم در شبکه های اجتماعی، بلاگرهای لایف استایل، بازیگران و افراد مشهور را دنبال می‌کنید، حتماٌ مشاهده کرده اید که دکوراسیون داخلی منزلشان، از جذاب و ترند ترین مدل هایی است که جزء مبلمان لوکس و لاکچری  محسوب می‌شود. مبلمان جزء قطعاتی می‌باشد که تاثیر به سزایی در زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون منزل دارد، در این مقاله قصد داریم به فروشگاه و مرکز خریدی که بازیگران و شخصیت های معروف به صورت مشترک از آنجا مبلمان خود را تهیه می‌کنند بپردازیم.

بازیگران و افراد مشهور به چه مدلی از مبلمان علاقه مند هستند؟

همان طور که گفته شد، بازیگران و افراد مشهور معمولاٌ از جدیدترین مدل مبلمان برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده می‌کنند، اما نکته جالب توجه این است که سلیقه بازیگران و افراد مشهور در انتخاب مبلمان، خرید مبلمان در دسته راحتی و مدرن می‌باشد.

مبلمان راحتی و مدرن : می‌تواند انتخاب بسیار مناسب برای دکوراسیون منازل آپارتمانی و به روز به شمار بیاید، از خصوصیت های مبلمان راحتی و مدرن می‌توانیم به طراحی مینیمالیستی این نمونه مدل مبلمان اشاره نماییم که دارای خطوط ساده طراحی مینیمالیست می‌باشد که باعث می‌شه فضا ها بزرگ تر و تمیز تر به نظر برسد.

ست مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک : مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک به دلیل طراحی های بی نظیر و جزئیات زیبا، مورد توجه بسیاری از هنرمندان و بازیگران قرار گرفته است. این سبک‌ها با ارائه ظاهری فاخر و شیک، جلوه ای خاص به فضای داخلی منازل می‌بخشد. برند مبل باروس به صورت تخصصی در حوزه تولید مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک فعالیت می‌کند که می‌تواند برای دکوراسیون منازلی که به صورت کلاسیک با فضای باز طراحی شده است مناسب باشد.

مبلمان استیل و سلطنتی : مبلمان استیل و سلطنتی با طرراحی های با شکوه و جزئیات زیبا، انتخابی محبوب بین بازیگران و بلاگرها برای دکوراسین داخلی منازلشان است. این سبک مبلمان به دلیل ظرافت و زیبایی بی نظیرش، به فضای داخلی منزل جلوه‌ای لوکس و مجلل می‌بخشد. در ادامه به ویژگی ها، نکات خرید و دلایل محبوبیت مبلمان استیل و سلطنتی می‌پردازیم.

بهترین فروشگاه خرید مبل برای بازیگران و افراد معروف :

در سطح تهران، فروشگاه و برندهای معتبر و معروفی در زمینه مبلمان و دیگر دکوراسیون داخلی منزل فعالیت می‌کنند که رقابت سنگینی برای رونمایی و تولید جدیدترین و زیباترین مدل‌هادارند، یکی از نکته هایی که باعث جذاب تر شدن این رقابت می‌شود، خرید افراد مشهور، بازیگران و بلاگرهای لایف استایل از فروشگاه های مبل می‌باشد که باعث قدرت نمایی برند تولید کننده مبلمان می‌شود.

یکی از فروشگاه های معتبر و معروف که ایفلوئنسرها و بازیگران، ست مبلمان منزل خود را از این فروشگاه تهیه می‌کنند، شرکت تولیدی مبل باروس می‌باشد که به صورت تخصصی مبلمان لاکچری و لوکس تولید می‌نماید.

لیست بلاگرها، بازیگران و افراد مشهوری که از برند مبل باروس خرید کرده اند :

برند مبل باروس به دلیل اینکه از برندهای مشهور در حوزه مبلمان می‌باشد، تا حدودی شناخته شده می‌باشد، در این قسمت به لیستی از بلاگرها، بازیگران و افراد مشهور خواهیم پرداخت که از برند مبل باروس، مبلمان خود را تهیه کرده اند خواهیم پرداخت.

بلاگرها :

از بلاگرهای شبکه های اجتماعی می‌توانیم به الینا انصاری، فاطمه حسینی، پونک مرادی، ساناز کاردان، آرزو کاشانی، مسیح، نیلوفر نادری، مه نگار وکیلی، آیدا نادری، صبا مرشدی، مهسا مطهریان، المیراخانی، گندم گیلک، مرجان کیا، نازنین معینی، ریحون، ماهی مائده، فاطمه بیگی، سحر رستگار اشاره نماییم.

چرا برای خرید مبل، برند مبل باروس بهترین گزینه می‌باشد؟

برند مبل باروس به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید مبلمان شناخته می‌شود و دلایل متعددی برای این انتخاب وجود دارد، در ادامه به برخی از مهم ترین دلایلی که باعث می‌شود برند مبل باروس را به عنوان یک برند محبوب برای خرید مبلمان انتخاب برتری می‌باشد، اشاره می‌نماییم :

کیفیت متریال درجه یک و ارزشمند در مبلمان :

در وهله اول باید بدانیم که در برند مبل باروس، از با کیفیت ترین متریال ممکن استفاده شده است، استفاده از چوب های مرغوب، پارچه های با دوام و فوم های با کیفیت بالا، باعث افزایش عمر و ماندگاری مبلمان می‌شود.

طراحی‌های متنوع و مدرن در ساخت مبلمان :

برند مبل باروس به طراحی های به روز و مدرن معروف است. این برند تلاش می‌کند تا با توجه به آخرین ترندهای دکوراسیون داخلی، مبلمانی شیک و جذاب ارائه می‌دهد که با انواع سبک های دکوراسیون هماهنگ باشد.

مشتری مداری و خدمات پس از فروش در شرکت مبلمان :

مبل باروس به ارائه خدمات پس از فروش معتبر و پشتیبانی قوی معروف می‌باشد، این برند به مشتریان خود اهمیت زیادی می دهد و با ارائه ضمانت نامه ها و خدمات پس از فروش، اعتماد و رضایت آن ها را جلب می‌کند. 

تنوع محصولات در برند مبل باروس :

از نقاط قوت مبل باروس، تنوع بالای محصولات می‌باشد، این برند مجموعه ای گسترده از انواع مبلمان شامل مبل های راحتی، کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک و مبلمان استیل را ارائه می‌دهد که هر کدام با توجه به نیازها و سلیقه های مختلف طراحی شده اند.

در شرکت تولیدی مبل باروس، دیگر محصولاتی مانند  سرویس خواب، میز کنسول، میز ناهار خوری، میز جلو مبلی و عسلی هم تولید می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت از تنوع محصولات بازدید نمایید.

شرایط خرید قسطی مبل از برند مبل باروس :

خرید قسطی مبلمان از برند مبل باروس یک گزینه عالی برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند بدون فشار مالی زیاد، مبلمان با کیفیت و شیک خریداری کنند. در ادامه به توضیح شرایط معمول خرید قسطی از این برند می‌پردازیم.

از نکته های اصلی برای خرید مبل در برند مبل باروس می‌توانیم به خرید به صورت بدون کارمزد اشاره نماییم که می‌تواند امکان فوق العاده ای برای کسانی باشد که علاقه مند به خرید مبل به صورت قسطی باشد.

آدرس سایت مبل باروس : https://moblbaros.com/

"این مطلب تبلیغاتی است"