تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3730402
شناسه : 3730402
تاریخ :
بیرانوند: کار پرسپولیس غیراخلاقی بود؛ از آنها شکایت کردم اقتصاد ایران: دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور گفت: اسکوچیچ جدا از اینکه یک مربی بزرگ است، به ایران آمده که خیلی چیزها را ثابت کند و خیلی ‌چیزها را نشان دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند در حاشیه حضور اعضای تیم تراکتور در تست‌های پزشکی ایفمارک با اشاره به حضور رئیس فدراسیون فوتبال در این محل گفت: آقای تاج عزیز و بزرگ یکی از افراد زحمتکش فدراسیون هستند که نشان داده واقعا تلاش می‌کند. ان‌شاءالله بتوانیم زحمت‌های او را جبران و مردم را خوشحال کنیم. تا یک ماه دیگر بازی‌ها انتخابی جام جهانی آغاز می‌شود و امیدوارم و اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

وی در مورد همکاری‌اش با دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: اسکوچیچ یک مربی با دانش و کسی است که همه او را می‌شناسید. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و یکی، دو بازی دوستانه ملایم هم داشتیم. خدا را شکر آقای زنوزی تیم خیلی خوبی بسته و امیدوارم یک سال خیلی خوب را پشت سر بگذاریم. اسکوچیچ جدا از اینکه یک مربی بزرگ است، به ایران آمده که خیلی چیزها را ثابت کند و خیلی ‌چیزها را نشان دهد؛ بالاخره اتفاقاتی که قبلا در تیم ملی افتاد را اینجا می‌خواهد ثابت کند. ما هم به عنوان بازیکنی که یکی، دو سال در تیم ملی کنارش بودیم او را کمک می‌کنیم.

دروازه‌بان تراکتور درباره جدایی‌اش از پرسپولیس و اینکه باید در هفته دوم لیگ برتر به مصاف این تیم برود و آماده این دیدار است، گفت: این اتفاق بزرگی است و تصمیم گرفتم یک چالش جدید را به زندگی‌ام بیاورم. فوتبال من هم تمام می‌شود و بعد از فوتبال باید به سمت مربیگری بروم. باید جاهایی بروید که بعداً به درد مربیگری بخورد. خدا را شکر تیمی انتخاب کردم که هواداران خوبی دارد و  مطمئنم تراکتور امسال تیم خوبی خواهد داشت.

بیرانوند ادامه داد: از هواداران هم خواهش می‌کنم که مثل همیشه که تیم را حمایت کردند امسال را کمک کنند. دلگرمی ما فقط همین هواداران هستند و می‌دانیم که چقدر با برد تراکتور خوشحال می‌شوند و امیدوارم امسال اتفاقات خوبی برای ما بیفتد. من هم تمام تمرکزم را روی تمرین گذاشتم و الان به تنها چیزی که فکر می‌کنم بازی اول با مس رفسنجان است.

وی در واکنش به این پرسش که بعد از بازی با ازبکستان گفت از پرسپولیس جدا نمی‌شود اما بعد از آن این اتفاق رقم خورد، یادآور شد: دفعه قبل صحبتی از مدیرعامل پرسپولیس شنیدم که گفته بود تمام پول این فصل را به بیرانوند دادیم؛ ولی من امروز صحبتی با سلیمانی (وکیلم) داشتم که امروز شکایتی از پرسپولیس بابت طلب‌هایم داشته باشد. صحبتی هم داشتند و گفته بودند بالای 20 درصد نمی‌توانند بدهند اما 20 درصدی که آنها می‌گویند آپشن است.

بیرانوند خاطرنشان کرد: شما هر چقدر که قراردادتان باشد 20 درصد آن آپشن داده می‌شود ولی پاداش چیز دیگری است؛. ماساژور و تدارکات پرسپولیس به من زنگ زدند و گریه می‌کردند که قربانی من شدند؛ چون کاری که با من کردند را مجبور بودند با آنها هم انجام دهند. پاداش یک چیز تحریک کننده است؛ وقتی قرار است یک کار بزرگ انجام شود پاداش تعیین می‌شود. شما پاداشی به ما دادید که ما در کورس بودیم؛  حالا بچه‌ها مثلاً از 20 میلیون تومان پاداشی که داده می‌شد را 5 میلیون را به کار خیر اختصاص دادند. یعنی همه پاداش‌ها را در کار خیر هزینه کردیم ولی وقتی شما این پاداش‌ها را از قرارداد پایه کم کنید کار غیر اخلاقی است که باشگاه پرسپولیس برای اولین‌بار در تاریخ انجام داد. من تا حالا چنین چیزی ندیدم. وقتی شما پاداش را از قرارداد کم کنید یک توهین به همه بازیکنان است.

ادامه دارد...