تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3730371
شناسه : 3730371
تاریخ :
یکی از مدیران OpenAI به هیئت‌مدیره صرافی کوین‌بیس ملحق شد اقتصاد ایران: صرافی رمزارز کوین‌بیس سه عضو جدید به هیئت‌مدیره‌ی خود اضافه کرد که یکی از آن‌ها، از مدیران OpenAI است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طبق اعلام کوین‌بیس، این صرافی ارز دیجیتال آمریکایی سه عضو جدید به هیئت‌مدیره‌ی خود اضافه کرده که یکی از آن‌ها از مدیران ارشد OpenAI است.

اعضای جدید هیئت‌مدیره‌ی کوین‌بیست عبارتنداز: کریس لهان، عضو تیم اجرایی OpenAI، پل کلمنت، دادستان کل سابق ایالات‌متحده در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش و کریستا دِیویس، مدیر مالی Aon و عضو هیئت‌مدیره‌ی Stripe و Workday. با اضافه‌شدن این سه‌نفر، تعداد اعضای هیئت‌مدیره‌ی کوین‌بیس از ۷ نفر به ۱۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش رویترز، اقدام کوین‌بیس برای گسترش هیئت‌مدیره‌ی خود درحالی انجام می‌شود که این شرکت و به‌طور کلی صنعت ارز دیجیتال، تلاش می‌کنند این بازار را به نیروی سیاسی اصلی در انتخابات ریاست جمهوری امسال آمریکا تبدیل کنند. سرنوشت این صنعت می‌تواند درصورت پیروزی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه و رئیس‌جمهور سابق آمریکا، تغییر کند.

مقالات مرتبط:
  • اولین صندوق ETF اسپات اتریوم تأیید شد؛ شروع خریدوفروش از امروز
  • رشد قیمت برخی از رمزارزها در پی سوءقصد به جان دونالد ترامپ

کلمنت به کوین‌بیس برای مقابله با زیاده‌روی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) و مبارزه برای ایجاد قوانین شفاف دارایی‌های دیجیتال، مشاوره خواهد داد. به‌گفته‌ی کوین‌بیس، لهان، رئیس سابق سیاست‌گذاری Airbnb، مشاوره‌ی راهبردی ارائه خواهد کرد و درنهایت دیویس نیز بر برتری مالی و عملیاتی کوین‌بیس در سطح جهانی متمرکز خواهد شد.

کوین‌بیس می‌گوید هر سه عضو جدید هیئت‌مدیره‌ی این شرکت، فلسفه‌های سیاسی متفاوتی دارند. لهان در مصاحبه‌ای با رویترز گفت: «برای موفقیت رمزارزها، به رویکرد دوحزبی نیاز داریم.»