تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730356
شناسه : 3730356
تاریخ :
بیش از ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کاشمر کشف شد  اقتصاد ایران: کاشمر- فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف ۱۰۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن مشهدی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی کاشمر حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و این خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۱۰۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف و ۲ متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در ادامه با بیان اینکه طی یک هفته اخیر ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز کشف گردید گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر بهره برداری فردی سودجوء از تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان، پیگیری موضوع سریعاً در دستور کار قرار گرفت که با اشراف اطلاعاتی محل استفاده از این دستگاه‌ها در یک منزل مسکونی شناسایی شد.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به همراه مأموران شرکت برق، محل موردنظر را مورد بازرسی قرار داده و تعداد ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف و در این زمینه یک متهم نیز دستگیر شد.

مشهدی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و قاچاق کالا یکی از مأموریت‌های مهم پلیس محسوب می‌شود و شهروندان با اعلام موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ می‌توانند پلیس را در این زمینه یاری کنند.