تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3730347
شناسه : 3730347
تاریخ :
باید سال‌ها کار کرد تا عقب ماندگی دوومیدانی جبران شود اقتصاد ایران: مدیر عامل باشگاه پلیمر خایج فارس خرم آباد گفت:بعد از یک سال دوری باز هم به مسابقات باشگاهی دوومیدانی بازگشتیم و امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر در دوومیدانی کارهای بزرگی را انجام دهیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج سپهوند مدیر عامل باشگاه پلیمر خلیج فارس‌خرم‌آباد با توجه به در پیش بودن برگزاری بیست‌وهشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور پیرامون حضور این تیم در در این مسابقات اظهار داشت: تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد به دلیل کم لطفی برخی از عزیزان یک سال از شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور دور ماند که خوشبختانه با تصمیم دستندرکاران شرکت پلیمر خلیج فارس و شخص آقای حسین رحمتی مدیر عامل آن مقرر شد پس از یک سال مجددا در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

وی افزود: امسال با چهار تیم در دو بخش بانوان و آقایان و در دورده سنی بزرگسالان و جوانان در مسابقات باشگاهی دوومیدانی حضور خواهیم یافت. متاسفانه طی سال‌های گذشته چند تیم باشگاهی مطرح از دوومیدانی کنار رفته‌اند و این موضوع باعث شده تعدادی از ورزشکاران با مشکل داشتن تیم جهت شرکت در رقابت‌ها مواجه شوند، که به همین جهت تصمیم گرفتیم با ورود به عرصه مسابقات بخشی از این مسمل به وجود آمده را حل کنیم.

این پیشکسوت دوومیدانی اضافه کرد: خوشحالیم که آقای احسان حدادی که یک برند جهانی در ورزش دوومیدانی است به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شدند، زیرا او به خوبی از زیر و بم دوومیدانی آگاه است و می‌تواند کارهای خوب و مهمی در راستای رشد ،توسعه وموفقیت این رشته ورزشی انجام دهد.

سپهوند با گلایه از اینکه چرا دوومیدانی فقط باید دوسهمیه در المپیک داشته باشد افزود: حضور سرپرست‌های متعدد در فدراسیون طی یک سال و نیم گذشته بسیار این ورزش را عقب انداخت به طوری که باید چندین سال کار و تلاش کنیم تا بتوانیم این عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

مدیر عامل پلیمر خلیج فارس خرم آباد تصریح کرد: از حدادی در خواست می‌کنیم به استان‌ها به خصوص استان‌های محروم توجه ویژه‌ای داشته باشد تا با شناساندن افراد مستعد و در پی آن جذب آنها توسط باشگاه‌ها بتوانیم یار و یاور فدراسیون و ورزشکاران باشیم و مطمئن هستیم که از این طریق به رشد و توسعه ورزش پایه و مادر کمک شایانی خواهد شد.

او در پایان خاطر نشان کرد: ما امیدواریم بتوانیم با تیمداری در دوومیدانی و کمک به ورزشکاران آن و با همکاری فدراسیون آینده خوبی را برای این رشته ورزشی پایه و پر مدال ترسیم کنیم و همچنین کارهای بزرگی برای آن انجام دهیم، که در این مسیر ضمن تشکر از اصحاب رسانه که همیشه در کنار ما بوده اند از آنها در خواست داریم با حضور بیش از پیش خود تاثیرات مثبت را در راستای موفقیت و افتخار آفرینی دو ومیدانی کاران در میادین مهم و بین المللی پیشرو بگذارند.