تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730309
شناسه : 3730309
تاریخ :
تعهدات شهرداری دهدشت اجرایی نشد/ اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی اقتصاد ایران: دهدشت_ مسوول پیمان خدمات شهری دهدشت گفت: تعهدات شهرداری دهدشت در باب تحویل گاری سالم و برخی بندهای قرارداد اجرایی نشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید عبدالخالق یزدانجو در پاسخ به موارد مطرح شده پیرامون وضعیت خدمات شهری دهدشت، در گفت وگو با خبرنگار مهر، افزود: شرکت متولی در تاریخ ۰۳/‌۰۴/‌۱۴۰۳‬ قراردادی با شماره ۴۲۲۵ تحت عنوان خدمات شهری شهر دهدشت «لایروبی جداول، جاروی خیابان و حمل زباله‌ها» منعقد کرد.

تعهدات شهرداری دهدشت اجرایی نشد/ اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی

وی ابراز داشت: از آنجایی که این شرکت دارای سابقه چندین ساله در حوزه شهری شهرهای دوگنبدان، دهدشت و سوق را در کارنامه خود دارد، در بدو شروع قرارداد با تمام توان به عملیات لایروبی جداول و جاروی خیابان‌ها به صورت دو شیفت پرداخت.

یزدانجو با انتقاد از عدم تحقق تعهدات توسط شهرداری دهدشت، تصریح کرد: کار عملیات لایروبی به خوبی پیش می‌رفت، اما متأسفانه در حوزه حمل زباله به دلیل نبود خودروی کافی با مشکلاتی مواجه شدیم.

وی ابراز داشت: بعد از گذشت یک ماه از مدت قرارداد، شهرداری دهدشت و در رأس آن شهردار، به تعهدات خود طبق ماده ۴۳ قرارداد و تحویل چهار دستگاه خودروی حمل زباله به صورت صحیح و سالم و تحویل حدود ۵۰ تا ۶۰ دستگاه گاری چهار چرخ عمل ننمودند.

یزدانجو اظهار داشت: این عدم تعهد باعث بی‌نظمی در امر خدمت‌رسانی در موضوع حمل زباله شد.

یزدانجو عنوان داشت: این شرکت فقط به دلیل نبود خودروهای حمل زباله و گاری‌های چهار چرخ از طرف شهرداری دهدشت که طبق قرارداد بر عهده شهرداری است، با مشکل حمل زباله مواجه گردیده و این مسئله باعث بی‌نظمی و وجود حجم عظیمی از زباله‌ها در سطح شهر شده است.

تعهدات شهرداری دهدشت اجرایی نشد/ اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی

وی نبود گاری سالم برای لایروبی جداول و زباله‌ها به دلیل نداشتن چرخ و ورق آهن، نبود خودروی حمل زباله سالم و کافی جهت حمل و بارگیری زباله‌های شهری در شیفت شب و روز، نبود گاری ثابت به تعداد کافی، نبود جاده مناسب و دسترسی برای حمل زباله به سایت زباله به طوری که خودروی حمل زباله بعد از تاریک شدن هوا قادر به رفتن به سایت زباله نمی‌باشد و نبود امکانات و تجهیزات اولیه خودروهای حمل زباله شهرداری شامل بوق، چراغ‌های جلو و عقب، چراغ‌های راهنما و … با توجه به اهمیت قرارداد و نیاز به خدمت‌رسانی در شب را از مشکلات دانست.

پیمانجو گفت: مردم شریف دهدشت نباید به هر دلیلی چوب بی مدیریتی شرکت‌های پیمانکاری و مسئولین ذی‌ربط را بخورند و شهروندان متضرر شوند.