تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3730286
شناسه : 3730286
تاریخ :
قزاق‌ها سیستم دفاعی خوبی داشتند/بازیکنانم تاکتیک‌پذیرند اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: خوشحالم که توانستیم دیدار نسبتاً سنگین با قزاقستان را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. بازیکنان قزاقستان از فیزیک بدنی و سیستم دفاعی مناسبی برخوردار بودند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از برتری سه بر صفر مقابل قزاقستان در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: خوشحالم که توانستیم این دیدار نسبتاً سنگین را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. بازیکنان قزاقستان از فیزیک بدنی و سیستم دفاعی مناسبی برخوردار بودند. پیروزی سه بر صفر مقابل چنین تیمی نشان می‌دهد که بازیکنانم هم تاکتیک‌پذیر هستند و هم تمام مواردی را که به آن‌ها گفته بودیم، به نحو احسنت انجام دادند و به همین خاطر از آن‌ها و کادر عزیزم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم دیدار به دیدار روند تیم بهتر شود و این اعتماد به نفسی که به‌دست آوردیم ادامه‌دار باشد و آن شخصیت تیمی که سایر رقبا از تیم ایران حساب می‌برند را در ادامه راه نیز نشان دهیم. البته که در این رقابت‌ها تیم‌های خوبی مانند کره و ژاپن حضور دارند.

مومنی‌مقدم با اشاره به دیدار با کره‌جنوبی گفت: فردا به مصاف این تیم می‌رویم و امیدوارم که باز هم برنده این رقابت باشیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، ریکاوری خواهیم کرد و دو جلسه آنالیز برای شناخت این تیم برگزار خواهیم کرد و امیدوارم بازیکنانم مقابل این تیم در بهترین فرم بدنی و ذهنی خود قرار گیرند تا بتوانند تمام قابلیت‌شان را نشان دهند.