تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730277
شناسه : 3730277
تاریخ :
لزوم ارتقای خدمات مورد نیاز به زائران اربعین حسینی در سنندج اقتصاد ایران: سنندج_سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج بر لزوم ارتقای خدمات مورد نیاز به زائران اربعین حسینی و مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان در ایام تابستان تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیروان صنوبری صبح شنبه در جلسه ستاد سفر شهرستان که در فرمانداری سنندج برگزار شد، گفت: از اهداف اصلی رؤسا و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی بهینه در مراکز اقامتی، خدماتی و همچنین ایجاد امنیت عمومی و بهداشتی و رفاه حال مسافران و گردشگران و رضایت‌مندی آن‌ها است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج از آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد و افزود: با همکاری دستگاه‌ها عضو ستاد برنامه‌های مختلفی برای استقبال و خدمات‌دهی به زوار اربعین در سطح شهرستان تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

وی عنوان کرد: امید است با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، بیش از پیش در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام شود.

صنوبری یادآور شد: نظارت مستمر بر تأسیسات گردشگری و صنوف توسط ارگان‌های مرتبط، برگزاری سی‌تی تور با همکاری آموزش و پرورش شهرستان، ساماندهی معابر و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سنندج به‌منظور روانبخشی ترافیک، به روز رسانی سامانه گردشگری Kurdtourism.com و اطلاع‌رسانی مراکز اسکان، افزایش کارت سوخت آزاد جایگاه‌های منتخب در سطح شهرستان و برگزاری جشنواره غذای محلی در اواخر تابستان از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.