تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3730263
شناسه : 3730263
تاریخ :
واگن‌های چینی تا بهمن ماه وارد ایران می‌شود اقتصاد ایران: معاون شهردار تهران از بارگیری اولین محموله از قرارداد بزرگ حمل‌ونقلی شهرداری تهران با طرف چینی که پاییز سال گذشته نهایی و اجرایی شده بود، خبر داد و گفت: این محموله به‌زودی وارد تهران می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هرمزی با بیان اینکه اولین رام قطار ۷ واگنی، از محل قرارداد ۶۳۰ واگن چینی بهمن ماه امسال وارد کشور می‌شود، تصریح کرد: از سال آینده هر ماه ۲ رام قطار مترو ۷ واگنی از محل قرارداد چین تحویل خواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد: ۲ دستگاه تراموای چینی تا پایان شهریورماه امسال وارد کشور می‌شود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه از محل قرارداد ۲۷۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی چین، در فاز اول ۱۵۰ دستگاه در هفته‌های آینده وارد بندرعباس می‌شود، اظهار کرد: این نخستین بخش ازقرارداد چین است که تحویل داده می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران همچنین از بارگیری ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی در بارت اول تا ۲ هفته آینده خبر داد و گفت: با تأمین مالی به‌موقع، ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی نیز تا ۶ ماه آینده تحویل داده می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: در ادامه و در فازهای بعدی نیز به شکل تساعدی تاکسی‌های برقی بیشتری تا پایان سال از محل این قرارداد به تهران می‌رسد به طوری که امسال همه ۲۷۰۰۰ تاکسی برقی و ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی با ادامه سفارش‌گذاری و تأمین مالی تا قبل از پایان سال وارد کشور خواهد شد.

محسن هرمزی گفت: امیدواریم دولت جدید هم از نهضت برقی‌سازی و تحول در حمل و نقل عمومی شهر تهران حمایت کند.