تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3730262
شناسه : 3730262
تاریخ :
گواردیولا احتمال ماندنش در منچسترسیتی را رد نکرد اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید ممکن است قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که تیم تحت هدایتش بامداد فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در تور پیش‌فصل آمریکا در نیویورک به مصاف میلان خواهد رفت، در آستانه این بازی دوستانه درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: من هشت سال است که در منچسترسیتی هستم، بنابراین قرار نیست هشت سال دیگر در این تیم بمانم، به همین خاطر من به رفتن بیشتر از ماندن نزدیک هستم، اما نگفتم که می‌روم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که یک سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه لیگ برتری باقی مانده است، تصریح کرد: من کاملاً رد نمی‌کنم که ممکن است قرارداد جدیدی را با منچسترسیتی امضا کنم. می‌خواهم مطمئن شوم که این تصمیم (احتمال تمدید قراردادش) درست است، نه تنها برای خودم، بلکه برای بازیکنانم.

سرمربی پیشین تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ که از سال 2016 هدایت منچسترسیتی را برعهده دارد، در این سال‌ها این تیم را به شش قهرمانی در  لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس، چهار قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، دو قهرمانی در جام خیریه انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رسانده است.

وی همچنین راجع به دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی که گفته می‌شود با باشگاه الاتحاد به توافق شخصی رسیده است، اظهار داشت: از صمیم قلبم دوست دارم که ادرسون بماند. او بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود. اگر کسی از جمع ما جدا نشود، همین ترکیب باقی خواهیم ماند. یافتن جانشین برای ادرسون سخت است.

انتهای پیام/