تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3730254
شناسه : 3730254
تاریخ :
خبیری: ایرادات ورزشگاه تختی لرستان تا حد زیادی رفع شده است اقتصاد ایران: عضو هیات مدیره باشگاه خیبر گفت: با کمک مالک باشگاه و همه مسئولان استانی توانستیم اکثر ایرادات ورزشگاه تختی لرستان را رفع کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خبیری در خصوص جلسه استاندارد سازی ورزشگاه تختی لرستان اظهار داشت: به همراه رییس هیأت فوتبال استان و معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان لرستان در جلسه امروز شکرت کردیم. خدا را شکر به اذعان مسوولان فدراسیون فوتبال، ما به کمک مالک باشگاه خیبر توانستیم شبانه روز کارهای مربوط به آماده سازی ورزشگاه تختی لرستان را پیش ببریم و ایراداتی که داشت را بر طرف کنیم.

او ادامه داد: ایراداتی که ورزشگاه تختی با آن مواجه بود تا حد زیادی بر طرف شده، در مورد ورزشگاه شهدای لرستان هم با مساعدتی که مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی داشت و همچنین قول پرداخت ۳۰۰ میلیاردی از سوی عبدی مالک باشگاه خیبر بابت تکمیل این ورزشگاه، فکر می‌کنم از فصل بیست و پنجم و با ظرفیتی بالغ بر ۲۳ هزار نفر این ورزشگاه نیز مورد استفاده در رقابت‌های لیگ برتر قرار گیرد. همه مسوولان استانی بسیج شده‌اند تا مردم لرستان بتوانند شاهد مسابقه تیم محبوب خود باشند.

عضو هیأت مدیره باشگاه خیبر تصریح کرد: ما از همان روزی که صعودمان به لیگ برتر قطعی شد برنامه‌ریزی برای حضوری قوی در این مسابقات داشتیم. پس از تمدید قرارداد رضا مهاجری (سرمربی خیبر) لیست بازیکنان مدنظر او در اختیار مدیران باشگاه قرار گرفت. با بازیکنانی که مدنظرمان بود تمدید قرارداد کرده‌ایم و روز ۸ مرداد هم اعضای تیم برای برگزاری اردو به تهران سفر می‌کنند قبل از سفر به تهران یک بازی تدارکاتی با آلومینیوم در شهر اراک خواهیم داشت.

او افزود: موتور متحرک تیم خیبر هواداران آن هستند و در مسابقات لیگ برتر شاهد حضور با شور و نشاط هواداران خواهید بود. فقط پول هزینه کردن و به خدمت گرفتن بازیکنان اسم و رسم دار باعث موفقیت یک تیم نمی‌شود. سیاست باشگاه خیبر این است که منطقی وارد مسابقات شویم و بومی سازی تیم و استفاده از استعدادهای استان لرستان یکی از اهداف ما است.