تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3730250
شناسه : 3730250
تاریخ :
فرزام: کاری به میزبانی پاریس نداریم/ روی کار خودمان متمرکزیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی روئینگ کشورمان گفت: این دوره میزبانی در پاریس از المپیک توکیو ضعیف‌تر است اما شرایط همین است و سعی می‌کنیم با آن کنار بیاییم.‌

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص قرعه نمایندگان ایران در مسابقات روئینگ المپیک پاریس اظهار داشت: فاطمه مجلل در گروهی قرار دارد که قهرمانان تمام قاره‌ها در آن حضور دارد. استرالیا  قهرمان اقیانوسیه و جهان، اسپانیا، قهرمان اروپا و آفریقای جنوبی، قهرمان قاره آفریقا به همراه دو نماینده از آمریکای جنوبی در گروه مجلل هستند.

وی در ادامه افزود: مجلل در اولین حضورش در خارج از قاره آسیا رقابت سختی را دارد در حالی که بقیه قایقرانان از ورزشکاران با تجربه هستند که چند قهرمانی جهان و المپیک را از نزدیک دیدند. مجلل را 6 ماه است برای چنین رقابتی آماده کردیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ کشورمان در خصوص قایق دو نفره و رقبای مهسا جاور و زینب نوروزی تاکید کرد: در قایق دو نفره هم شرایط به همین گونه است. آمریکا و رومانی را در این گروه داریم که جزو قهرمانان جهان هستند. ژاپن هم همیشه در قایق دو نفره سبک وزن رنکینگ خوبی داشته و با تجربه است. در واقع در این بخش هم یک رقابت سخت خواهیم داشت.

فرزام خاطرنشان کرد: در المپیک همیشه تا اولین مسابقه برگزار نشود نمی‌توانیم خود را نسبت به رقبا بسنجیم. اگر دیدیم شرایط برای صعود مستقیم سخت است این فرصت را داریم که از شانس مجدد صعود کنیم و تاکتیک ما این خواهد بود که بچه‌ها به خودشان کمتر فشار بیاورند تا اگر قرار است از شانس مجدد صعود کنند در روز بعد انرژی بیشتری داشته باشند.

فرزام در خصوص میزبانی فرانسه و انتقاداتی که در این روزها مطرح شده است، گفت: من و بچه‌ها توجهی به ایراداتی که از میزبانی گرفته شده نداریم و تمرکز ما روی کارمان است. قطعا در تغذیه و مدیریت کاستی‌هایی وجود دارد اما توجهی نمی‌کنیم. این دوره میزبانی از المپیک توکیو ضعیف‌تر است اما شرایط همین است و سعی می‌کنیم با آن کنار بیاییم.‌

انتهای پیام/