تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730245
شناسه : 3730245
تاریخ :
پرچم کرمان در مسیر ایثار و شهادت بالا است اقتصاد ایران: کرمان- امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه پرچم کرمان در مسیر ایثار و شهادت بالا بوده است، گفت: حاج قاسم الگوی ایثار و شهادت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح شنبه در جلسه شورای اداری استان، با ابراز خرسندی از برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمان، اظهار کرد: کرمان پس از مدت‌ها انتظار توفیق این اجلاسیه را یافته است.

وی افزود: امیدواریم استان کرمان و کشور از اثر معنوی این همایش پر افتخار و بزرگ بهره‌مند شود.

علیدادی سلیمانی سپس به نگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و تاکید کرد: پرچم کرمان در مسیر ایثار و شهادت بالا بوده و حاج قاسم الگوی ایثار و شهادت است که در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه کرمان گفت: کرمانی‌ها این افتخار را دارند که ستاره درخشانی مانند حاج قاسم را در رکاب ولی امر مسلمین، به جهان عرضه کنند.

وی یادآور شد: حاج قاسم به عنوان مرد میدان توانست لشکر واحدی در جبهه مقاومت شکل دهد و این جبهه را به پیروزی بزرگ برساند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در ادامه به تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور جدید در روزهای آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایران مدعی حقیقی دموکراسی است، افزود: در نظام جمهوری اسلامی انتخابات به معنی واقعی کلمه و در عمل اجرا و نظر مردم منعکس می‌شود.

علیدادی سلیمانی تاکید کرد: دولت جدید بایستی بستر همکاری همه را در کشور فراهم کند تا کشور به بهترین وجه ممکن اداره شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: همه وظیفه دارند که تجربیات و استعدادهای خود را در اختیار دولت مردان جدید قرار دهند.

وی ضمن قدردانی از دولت انقلابی و کارآمد آیت الله رئیسی، به رتبه دوم کرمان در حوزه فضای کسب و کار اشاره و بیان کرد: اکنون کرمان رقیب استان‌های تراز اول کشور در حوزه کسب و کار شده و این ارتقا رتبه با سعی و کوشش به دست آمده است.