تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3730194
شناسه : 3730194
تاریخ :
مقام نظامی یمن:عملیات‌ها ضد اسرائیل با قدرت بیشتر ادامه دارد اقتصاد ایران: فرمانده تیپ دفاع ساحلی یمن با تاکید بر پایبندی ملت یمن به موضع خود در حمایت از فلسطین تاکید کرد: تجاوز دشمن اشغالگر به الحدیده، اراده ما برای ادامه نبرد با این دشمن را بیشتر می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد القادری» فرمانده تیپ دفاع ساحلی یمن طی سخنانی درباره عملیات‌های نیروهای مسلح این کشور علیه دشمن صهیونیستی و همچنین حمایت مردمی گسترده یمنی‌ها از ملت فلسطین در جنگ وحشیانه‌ای که رژیم اشغالگر در نوار غزه به راه انداخته است، اعلام کرد: یمنی‌ها در موضع خود در حمایت از ملت و مقاومت در نوار غزه ثابت قدم هستند و تجاوز دشمن اشغالگر به الحدیده، نه تنها موجب عقب نشینی ما از این موضع خود نمی‌شود، بلکه انگیزه یمنی‌ها را برای جنگ با دشمن صهیونیستی بیشتر می‌کند.

این فرمانده یمنی در گفتگو با المیادین اظهار داشت: تا زمانی که حق پیروز شود و جنگ نسل کشی رژیم اشغالگر علیه کودکان غزه و ملت فلسطین متوقف گردد، یمنی‌ها به عملیات‌های خود ضد دشمن ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد: ما از استان الحدیده این پیام را می‌دهیم که هدف قرار دادن این استان توسط دشمن صهیونیستی، قدرت، اراده، انگیزه و روحیه ما را برای ادامه مبارزه با اشغالگران افزایش می‌دهد.

محمد القادری تصریح کرد: فرزندان یمن همگی بیرون آمدند و به دشمن صهیونیستی می‌گویند که ما هرگز تسلیم نمی‌شویم و همواره تابع توصیه‌ها و دستورات رهبری کشور خود هستیم.

این مقام نظامی یمنی گفت: تا زمانی که جنگ علیه کودکان غزه متوقف نشود، ما هرگز عقب نشینی نمی‌کنیم و تحت هیچ شرایطی تسلیم نمی‌شویم.

وی افزود: هر اندازه هم که دشمن صهیونیستی- آمریکایی و متحدان آنها تجاوزات خود را ضد ما گسترش دهند، در نهایت ما و متحدانمان پیروز هستیم‌. مجدداً تاکید می‌کنیم که همه فرزندان یمن آماده هستند و از نبرد با دشمن عقب نشینی نمی‌کنند.

«عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله روز پنجشنبه در سخنرانی خود به معادلات ایجاد شده توسط یمن در نبرد با دشمن صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: ما می خواهیم که صهیونیستها در اوج نگرانی باشند و هرگز خواب و آرامش نداشته باشند و از امنیت برخوردار نشوند، زیرا آنها اشغالگر، جنایتکار و ظالم هستند.

وی گفت: تجاوز اسرائیل به الحدیده هرگز موجب توقف عملیات‌های یمن در حمایت از غزه نمی‌شود و صهیونیست‌ها به این مسئله اذعان دارند. پاسخ به این تجاوز اشغالگران اسرائیلی قطعا داده خواهد شد و تمام اقداماتی که اسرائیل انجام می دهد، انگیزه‌ای برای ما در انتقامجویی بیشتر و ادامه یاری ملت فلسطین است و ما همچنان به توسعه توانمندی‌های خود ادامه می‌دهیم تا تلفات موثرتری به دشمن وارد کنیم.

انتهای پیام/