تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3730179
شناسه : 3730179
تاریخ :
اهدای نخستین جایزه خودروی صرفه‌جویی مصرف برق به‌یک کرمانشاهی اقتصاد ایران: نخستین دنا پلاس اتوماتیک که یکی از چند خودرو جایزه پویش با انرژی برای مشترکان اجرا کننده برنامه مدیریت مصرف برق است، از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به پیمان قهرمانی مشترک برق ساکن در شهرستان صحنه اهدا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه، مدیران صنعت آب و برق استان، نخستین جایزه خودروی صرفه‌جویی مصرف برق در پویش "با انرژی" به‌یک مشترک کرمانشاهی تعلق گرفت.

به این مشترک صرفه‌جو که با اجرای راهکارهای مدیریت مصرف میزان مصرف برق خود را ١٥ درصد کاهش داده و با کسب امتیازهای لازم حائز شرکت درنخستین قرعه کشی جوایز پویش با انرژی و در آن برنده شده بود، خودروی دنا پلاس اتوماتیک اهدا شد.

در این مراسم محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به همکاری بسیار خوب مشترکان استان با صنعت برق اظهار داشت: علاوه بر پاداش های سال گذشته تعداد 300 دستگاه خودرو اتوماتیک و صدها جایزه 100 میلیون تومانی و لوازم برقی در نظر گرفته شده که به مشترکان اجرا کننده برنامه‌های مدیریت مصرف که بتوانند مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته حداقل ١٥ درصد کاهش دهند، تعلق می‌گیرد.

محمدطیب  حرایی استاندار کرمانشاه نیز ضمن تبریک به برنده این جایزه اظهار داشت: مشترکان با رعایت مدیریت مصرف بهینه برق علاوه بر کاهش هزینه‌های برق مصرفی خود به حفظ سرمایه‌های ملی کشور کمک کنند و همچنین می‌توانند از پاداش های صنعت برق بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/