تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730115
شناسه : 3730115
تاریخ :
۶ هزار نفر از خراسان جنوبی برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند اقتصاد ایران: بیرجند- مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت : تا صبح شنبه ۶ مرداد ۶ هزار نفر از خراسان جنوبی برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین دستگردی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام از زائران اربعین حسینی (ع) در سامانه سماح از روز سه شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: تا صبح روز شنبه مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۳ تعداد ۶ هزار نفر از مردم استان در سامانه سماح ثبت نام کردند که کار ثبت نام همچنان ادامه دارد.

دستگردی افزود: زائرانی که قصد تشرف به سفر عتبات در ایام اربعین حسینی (ع) را دارند خواست نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی با تأکید بر ضرورت ثبت نام در سامانه سماح گفت: زائرانی که قصد تشرف به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی (ع) را دارند می‌توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی samah.haj.ir و یا به دفاتر وشرکت‌های خدمات زیارتی در سطح استان مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: در سال جاری دریافت ارز اربعین و بلیط وسایل نقلیه منوط به ثبت نام قطعی در سامانه سماح است.

دستگردی اظهار کرد: مهم‌تر از همه بحث بیمه زائر است که بحث بیمه نیز با ثبت نام در سامانه سماح انجام می‌شود که باید مد نظر قرار داد و نسبت به آن اهتمام داشت.