تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3730055
شناسه : 3730055
تاریخ :
مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی پایان یافت اقتصاد ایران: بابلسر- رقابت های بین المللی تنیس ساحلی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در بابلسر به کار خود پایان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین روز هفته دوم رقابت‌های تنیس ساحلی (BT10) شامگاه جمعه به میزبانی شهر بابلسر مازندران برگزار شد و تیم‌های حاضر در فینال به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش آقایان تیم فرهان اهرزاد، امیر علی بنده نژاد موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم تیم هویار ملک محمدی، سالار ریاحی عبور کنند تا تکلیف تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان مشخص شود. در پایان این مسابقات تیم‌های کامبیز درویش نژاد -سامی داوطلب و شهریار اهرزاد- مسعود پیروزی مشترکا سوم شدند.

در بخش بانوان نیز تیم ساره هژبر- فاطمه سرسنگی با برتری ۲ بر یک مقابل زوج نازنین انوری – طناز طریقت قهرمان شدند. انوری و طریقت در جایگاه دوم ایستادند و عنوان سوم مشترک به تیم‌های مارال چریکی – پریا پارسیان و نیکی ثابتی – نیکو شیرازی فر رسید.

به این ترتیب هفته دوم رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که از ۲ مرداد ماه در زمین‌های ساحلی مازندران برگزار شده بود با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. سرداوری این مسابقات بر عهده مجید گلچین و ندا کاظمی سرداوران نشان سفید کشورمان بود.