تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3730030
شناسه : 3730030
تاریخ :
ریاض منصور: شورای امنیت باید قاتل ده‌ها هزار فلسطینی را متوقف کند اقتصاد ایران: نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل با بیان اینکه سخنرانی نتانیاهو در کنگره، سخنرانی یک جنایتکار جنگی و دشمن صلح بود، بر ضرورت مهار رژیم صهیونیستی از سوی شورای امنیت تأکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع انسانی در نوار غزه گفت: شورای امنیت نتوانسته است درد و رنج انسانی در نوار غزه را کاهش دهد.

«ریاض منصور» در ادامه سخنانش افزود: آتش‌بس فوری نخستین گام برای توقف مشکلات انسانی در نوار غزه است. این در حالی است که آوارگان نوار غزه همیشه در حال فرار از سرنوشتی اجتناب‌ناپذیر به سمت سرنوشت نامعلوم دیگری هستند.

وی تأکید کرد: شورای امنیت باید طرفی که ده‌ها هزار فلسطینی را کشته است، مهار کند. سخنرانی نتانیاهو در کنگره، سخنرانی یک جنایتکار جنگی و دشمن صلح بود.

ریاض منصور تصریح کرد: ما باید به تجاوز هولناک اسرائیل به نوار غزه پایان دهیم. ما نمی توانیم هیچ یک از مفاد نظر مشورتی دیوان بین المللی دادگستری را نادیده بگیریم.

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین گفت: اشغال سرزمین های فلسطینی توسط اسرائیل باید هر چه زودتر پایان یابد.