تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3729999
شناسه : 3729999
تاریخ :
طوفان بشری در میدان السبعین صنعا+فیلم/راهپیمایی در ۴۷ میدان «اب» اقتصاد ایران: یمنی ها امروز با برگزاری راهپیمایی علاوه بر حمایت کامل از غزه و مبارزان مقاومت، از نیروهای مسلح یمن خواستند که عملیات های بیشتری علیه صهیونیستها انجام دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یمنی‌ها امروز راهپیمایی باشکوهی در میدان السبعین صنعا پایتخت یمن انجام دادند. این راهپیمایی در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین برگزار شد.

راهپیمایی کنندگان در بیانیه‌ای اعلام کردند: پایداری بزرگ ملت فلسطین در برابر ماشین کشتار و ویرانی صهیونیستی-آمریکایی را مورد تمجید قرار می‌دهیم.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان آمده است: شجاعت و دلاوری مبارزان در غزه را می‌ستاییم و از تلاش‌ها برای وحدت فلسطینی‌ها حمایت می‌کنیم.

راهپیمایی کنندگان همچنین بیان کردند: بازوهای رزمندگان نیروهای مسلح مان که خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده‌اند و در دل آنها هراس انداخته‌اند را می‌ستاییم. از نیروهای مسلح می‌خواهیم که در مرحله تشدید درگیری پنجم، عملیات‌های بیشتری انجام دهند. دشمن با حمله به الحدیده به دنبال پیروزی پوشالی بود و عملیات‌های ما ادامه خواهد داشت.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان یمنی آمده است: چرا فرماندهان مقاومت در پایتخت‌های کشورهای عربی و اسلامی با استقبالی که نتانیاهو به عنوان جنایتکار جنگی در آمریکا روبرو می‌شود، روبرو نمی‌شوند؟ اعضای کنگره آمریکا ۵۸ بار ایستاده برای نتانیاهو دست زدند و ۵۷ کشور عربی و اسلامی از حمایت از ملت فلسطین عاجز است و فقط محور مقاومت حامی فلسطین است. اگر از ملت فلسطین دفاع نمی‌کنید حداقل از کرامت از دست رفته خود از سوی نتانیاهو دفاع کنید.

همچنین راهپیمایی باشکویی در ۴۷ میدان استان اب یمن در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین برگزار شد.