تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3729980
شناسه : 3729980
تاریخ :
اتهامات وزیر اسرائیل علیه ایران برای منحرف کردن افکار عمومی است اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت خارجه نوشت: اتهامات و نفرت‌پراکنی‌های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد المپیک برای منحرف کردن افکار عمومی از نسل‌کشی در غزه است‌.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه ایکس، نوشت: اتهامات و نفرت پراکنی های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد المپیک _۲۰۲۴_ پاریس، تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی در غزه و فرار رو به جلو در برابر خشم و نفرت جهانی از جنایات جنگی این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین است.

وی تاکید کرد: اینگونه اتهام زنی‌ها مخالف منشور مبتنی بر صلح و دوستی المپیک و نمونه دیگری از عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به هنجارها و ارزشهای جهان‌شمول و بین‌المللی است.

کنعانی گفت: اتهامات مطرح شده از سوی رژیمی که طی ده ماه گذشته با به خاک و خون کشیدن ده‌ها هزار فلسطینی بی‌گناه اعم از زن و مرد و کودک، مرزهای قساوت را در نوردیده، بیش از آنکه قابل باور باشد، مضحک است.

وی در ادامه این مطلب آورده است: کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با ده‌ها ورزشکار و قهرمان ملی در رقابت‌های المپیک پاریس حضور خواهد داشت. برای دولت و ملت فرانسه در میزبانی و برگزاری شایسته و همراه با امنیت کامل بزرگترین رویداد ورزشی جهان موفقیت آرزو می‌کنیم.