تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3729969
شناسه : 3729969
تاریخ :
موزه شهرداری تهران راه اندازی می‌شود اقتصاد ایران: موزه شهرداری با هدف هویت بخشی به بلدیه و تجمیع و یکپارچه سازی آثار مرتبط با این مجموعه با همکاری روابط عمومی‌های همه مناطق شهر راه اندازی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحامد احسان بخش معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در نظارت ستادی شهرداری منطقه یک که با حضور کارشناسان این مرکز و صدیقه محمدبیگی مشاور شهردار و مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک و کارشناسان این اداره برگزار شد گفت: ایجاد این موزه در اختیار روابط عمومی‌ها گذاشته و قرار شد همه روابط عمومی‌ها در این باره همکاری کنند.

وی تصریح کرد: از مناطق خواسته شده اسناد، فیلم‌ها، عکس‌ها و هر آنچه می‌تواند سبقه کار مدیریت شهری باشد جمع آوری شود تا موزه‌ای کامل و نفیس از اقدامات شهرداری در سالیان گذشته، راه اندازی شود.

وی همچنین وجود نیروهای با سابقه در روابط عمومی منطقه یک را لازمه اجرای منتورینگ و جانشین پروری دانست و افزود: نیاز است نیروهای جوان در کنار نیروهای باسابقه از تجربیات و آموزش‌های آنها استفاده کنند تا بتوانند مدیریت و راهبری روابط عمومی را در مناطق به خوبی انجام دهند.

احسان بخش، نوآوری و شناسایی نیازهای اطلاع رسانی به شهروندان، تقسیم کار عادلانه، استفاده مناسب از ظرفیت نیروها، ارائه اطلاعات کیفی و کمی مناسب به شهروندان و… را از وظایف روابط عمومی‌ها دانست.

وی همچنین از زحمات مدیر روابط عمومی منطقه که در منطقه‌ای جدید با مدیریت خوب و یکپارچه توانست از ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه کند و این مجموعه را همراه و همگام با هم پیش ببرد و از کادر با تجربه این حوزه تشکر و برون سپاری فعالیت‌ها را مورد تاکید قرار داد.

محمد بیگی نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکردی از حوزه روابط عمومی منطقه و آماری از اقدامات در حوزه‌های رسانه، تولیدات گرافیکی، ملاقات مردمی، تولیدات سمعی و بصری، روابط عمومی الکترونیک، آگهی‌ها، نامگذاری معابر، برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌ها، ارتباطات اجتماعی، توسعه تجهیزات، برپایی کلاس‌های آموزشی و … پرداخت.