تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3729967
شناسه : 3729967
تاریخ :
اج ۵۰، «باریک‌ترین گوشی دنیا با استاندارد نظامی MIL-STD-810H» یازدهم مرداد از راه می‌رسد اقتصاد ایران: موتورولا هفته‌ی بعد از گوشی اج ۵۰ رونمایی خواهد کرد که طبق ادعای این شرکت، باریک‌ترین گوشی دنیا با استاندارد نظامی MIL-STD-810H است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

با اینکه هم‌اکنون سه مدل از خانواده‌ی گوشی‌های موتورولا اج ۵۰ در بازار حضور دارند، اما هنوز خود گوشی موتورولا اج ۵۰ به بازار عرضه نشده است. ظاهراً موتورولا قصد دارد تا هفته‌ی آینده با مشارکت شرکت فلیپ‌کارت، موتورلا اج ۵۰ را در بازار هند معرفی کند.

گوشی موتورولا مدل اج ۵۰ در تاریخ ۱۱ مرداد عرضه خواهد شد. قسمت جلویی این گوشی دارای صفحه نمایش منحنی P-OLED با سایز ۶٫۶۷ اینچی است. وضوح آن 1.5K عنوان شده است که احتمالاً مشابه یا بسیار نزدیک به وضوح ۱۲۲۰ × ۲۷۱۲ پیکسلی مدل اج ۵۰ فیوژن است. این پنل ۱۰ بیتی پوشش ۱۰۰ درصدی DCI-P3 دارد و می‌تواند به روشنایی ۱۹۰۰ نیت برسد. همچنین یک حسگر اثر انگشت در داخل آن تعبیه شده است.

تصاویر رسمی موتورولا اج ۵۰ در هند
Motorola

موتورولا اج ۵۰ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ بهره می‌برد که یک گام عقب‌تر از اسنپدراگون ۷ نسل ۲ موجود در اج ۵۰ فیوژن است. اسنپدراگون ۷ نسل اول قبلاً در گوشی تاشدنی Razr 40 استفاده شده بود. این پردازنده با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و یک محفظه‌ی بخار برای خنک‌سازی همراه خواهد بود.

موتورولا برای اج ۵۰، سه سال به‌روزرسانی سیستم عامل و چهار سال به‌روز‌رسانی امنیتی را وعده داده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی از شارژ سریع سیمی ۶۸ واتی و بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. مدل اج ۵۰ فیوژن فاقد امکان شارژ بی‌سیم بود.

تصاویر رسمی موتورولا اج ۵۰ در هند
Motorola
تصاویر رسمی موتورولا اج ۵۰ در هند
تصاویر رسمی موتورولا اج ۵۰ در هند

دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیسکلی Lytia 700C سونی با اندازه ۱/۱.۵۶ اینچی استفاده می‌کند که در مدل فیوژن نیز به‌کار رفته است. این مدل همچنین به یک دوربین تله‌فوتو با سنسور ۱۰ مگاپیکسلی با «زوم ۳۰ برابری» (درواقع زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم دیجیتال ۱۰ برابری) است. همچنین یک دوربین فوق عریض با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی ۱۲۲ درجه‌ای وجود دارد که ظاهراً قادر به عکاسی ماکرو است. دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی بهره‌ می‌برد.

مقالات مرتبط
  • آیا گوشی‌های موتورولا در ایران ارزش خرید دارند؟ [تماشا کنید]
  • موتورولا اج ۵۰، نسل بعدی یکی از زیباترین میان‌رده‌های بازار، گامی دیگر به رونمایی نزدیک شد

با اینکه هنوز ضخامت موتورولا اج ۵۰ مشخص نیست، موتورولا این گوشی را «باریک‌ترین گوشی دارای گواهینامه نظامی MIL-STD-810H در جهان» می‌نامد. این گوشی در برابر سقوط، لرزش، دمای شدید (بالا و پایین) و مه نمک آزمایش شده است. همچنین این گوشی دارای استاندارد IP68 و قابی از جنس فلز است.

تصاویر رسمی موتورولا اج ۵۰ در هند
Motorola

موتورولا Edge 50 در سه رنگ عرضه می‌شود. دو رنگ در قسمت پشتی از چرم گیاهی (جنگل سبز و هلو پانتون) و یک رنگ از جیر گیاهی (خاکستری کوالا) استفاده می‌کنند.