تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729957
شناسه : 3729957
تاریخ :
قوای مجریه و مقننه باید منافع ملی را بر منافع جناحی مقدم بدارند اقتصاد ایران: قم- امام جمعه پردیسان گفت: هم افزایی قوای مجریه و مقننه باید بیشتر شود و از منافع سیاسی فاصله بگیرند و منافع ملی را بر منافع جناحی مقدم بدارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدرضا حامدی ظهر جمعه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه پردیسان اظهار کرد: هم‌افزایی قوای مجریه، مقننه و همدلی آنان در تشکیل کابینه باید بیشتر شود.

امام جمعه پردیسان افزود: همه باید از منافع سیاسی فاصله بگیرند و منافع ملی را بر منافع جناحی مقدم بدارند.

حجت الاسلام حامدی بیان کرد: مقام معظم رهبری شاخصه‌هایی را از جمله امانت، صداقت، ایمان، اعتقاد به نظام، امید به آینده تشرع و اشتهار به پاک دستی، عدم سو سابقه، نگرش ملی و کارآمدی را به عنوان ملاک تعامل مجلس و دولت معرفی کرده‌اند که باید این شاخصه‌ها ملاک باشد.

وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید و دعوت به وحدت داشتند تا از دولت و مجلس صدای واحد شنیده شود.

امام جمعه پردیسان با بیان اینکه مجلس نباید منشأ تشنج افکار عمومی باشد، اذعان کرد: مقام معظم رهبری قانون اقدام راهبردی را به عنوان یکی از کارهای بسیار خوب معرفی کردند و اینکه مطلقاً عیب‌جویی‌ها به این قانون وارد نیست.

حجت الاسلام حامدی با اشاره به وقایع غزه و حملۀ یمن به سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد: دستاوردهای این حمله هماهنگی گروه‌های مقاومت، روشن شدن ضعف دفاعی رژیم و ایجاد وحشت در سرزمین‌ها اشغالی بود.

امام جمعه پردیسان اضافه کرد: روند افزایشی فشارهای جهانی بر رژیم و افزایش حمایت‌ها از فلسطین را شاهد هستیم.

وی با اشاره به تحریم سخنرانی نتانیاهو توسط ده‌ها نماینده کنگره و اعتراضات به آن گفت: از نکات مهم صحبت‌های او آغاز صحبت‌ها با ایران بود و وی هجده بار نام ایران را برد و این موضوع نشان از ترس آنان نسبت به ایران است.

امام جمعه پردیسان خاطرنشان کرد: حمایت‌های آمریکا و اروپا نمی‌تواند مانع ازهم‌پاشیدگی و سرنگونی رژیم صهیونیستی شود و این اتفاق قطعاً رقم خواهد خورد.