تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729937
شناسه : 3729937
تاریخ :
حذف کاغذ بازی در ادارات مورد توجه مسوولان قرار گیرد اقتصاد ایران: سروآباد_امام جمعه سروآباد گفت: حذف کاغذبازی در ادارات برای کاهش مشکلات مردم باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا قادر حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر سروآباد اظهار کرد: اخلاق اسلامی و شریعت پسند باید اولویت اصلی همه مسلمانان باشد و از پیامبر اکرم (ص) در راستای داشتن اخلاق درست الگو بگیریم.

وی با ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه افزود: از خداوند باید طلب کنیم که ملت شجاع فلسطین را در برابر اسرائیل و آمریکا پیروز گرداند.

وی اعلام کرد: ملت غزه و فلسطین از دست حکومت غاصب صهیونیست کودک کش اسرائیل در بدترین شرایط هستند و بی گناه مورد هجمه‌ها و کشتارهای استکبار و رژیم غاصب قرار می‌گیرند.

امام جمعه سروآباد همچنین با اشاره به آغاز دولت چهاردهم در روزهای نزدیک افزود: امیدواریم مسؤولان دولت چهاردهم اشتغال جوانان و رفع مشکلات مردم را اولویت قرار دهند و برای رفع بیکاری و تورم بکوشند.

ماموستا حسینی خواستار توجه مسؤولان استان‌ها و شهرستان‌ها به رفاه مردم شد و گفت: باید ادارات از کاغذبازی عبور کنند و مردم را برای انجام کاری سرگردان نکنند.

وی عنوان کرد: دولت چهاردهم باید مشکل کاغذبازی را در ادارات از بین ببرد و چهره نظام اسلامی نباید به خاطر کوتاهی عده‌ای از مسؤولان و کم کاری برخی کارکنان خدشه دار شود.