تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729912
شناسه : 3729912
تاریخ :
امام جمعه منادی وحدت و همدلی در هر منطقه است اقتصاد ایران: خلیل آباد- امام جمعه خلیل آباد گفت: امام جمعه منادی وحدت و همدلی در هر منطقه است و لذا دارای جایگاهی رفیع و برجسته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل آباد با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور پس از انقلاب اسلامی از تمامی دست اندرکاران برپایی نماز جمعه در این شهرستان تقدیر و اظهار کرد: امام جمعه منادی وحدت و همدلی در هر منطقه است و لذا دارای جایگاهی رفیع و برجسته است.

امام جمعه خلیل آباد با برشمردن جایگاه نماز جمعه و امام جمعه از دیدگاه رهبری انقلاب اسلامی و امام راحل افزود: نماز جمعه دارای شأن و شئوناتی است که باید در جامعه حفظ شود.

وی با تقدیر از حضور مردم در نماز جمعه اظهار کرد: مردم در برنامه‌های نماز جمعه و ستاد جز اولین‌ها هستند و بدون آنان نماز جمعه هیچ معنی و مفهومی ندارد.

دستجردی افزود: امام جمعه بدون حضور و همراهی مردم نمی‌تواند کاری انجام دهد لذا همراهی با مردم امری ضروری است و مردم در نماز جمعه رکن و محور قرار دارند.

امام جمعه خلیل آباد مطالبه گری و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب را در نماز جمعه ضروری برشمرد.

وی به کمبود برق و خاموشی چاه موتورها در این روزها اشاره کرد و گفت: همه ملزم به رعایت در مصرف برق هستیم و لذا این روزها که زمان برداشت انگور در شهرستان است اداره برق نهایت همکاری را با بهره برداران عرصه کشاورزی به عمل آورد.

گفتنی است؛ تجلیل از حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه سابق این شهرستان و تقدیر از دست اندرکاران امر برگزاری نماز جمعه و تجلیل از خواهران در حوزه کمیته فرهنگی اندیشه ورز از برنامه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خلیل آباد بود.