تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729902
شناسه : 3729902
تاریخ :
ستادهای نماز جمعه از حقوق مردم دفاع کردند/ وحشت دشمن از حضور ملت اقتصاد ایران: دهدشت_ مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستادهای نماز جمعه همواره در دفاع از حقوق مردم، منافع نظام و انقلاب ایستادگی می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه‌های پیش از نماز دهدشت افزود: باید سنگر نماز را با حضور در نماز جمعه تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن از حضور مؤمنین در مصلاهای نماز جمعه وحشت داشته و بر روی جمعه‌ها تمرکز و توجه دارد تا ببیند خطبا به چه مسائلی اشاره می‌کنند.

عبودی گفت: هرچه بتوانیم این سنگر را تقویت کنیم، قطعاً در جهت تقویت دین حرکت کرده‌ایم.

عبودی افزود: برای تقویت ستاد نماز جمعه باید کمک کنیم و پایگاه‌های نماز جمعه، جدا از اعتبارات ساخت و ساز و تجهیز مصلی‌ها، به محتوای فرهنگی نیز نیازمندند و کمک‌های شما می‌تواند در این زمینه کارساز و مؤثر شود.

وی با تشکر و قدردانی از ائمه جمعه جوان و انقلابی، بیان کرد: از فضلای عزیز و گرانقدر که در مناطق مختلف استان زحمت می‌کشند، به ویژه در بخش‌هایی که با نبود امکانات به مردم خدمت می‌کنند، تشکر می‌کنم.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه ستادهای نماز جمعه مردمی هستند تاکید کرد: در بعضی از ستادها ممکن است مدیران و مسئولین نیز عضو باشند، اما غالباً مردمی هستند.

عبودی همچنین تاکید کرد: تصور نکنید ستادهای نماز جمعه فقط روز جمعه فعالیت دارند و این ستادها در طول هفته نیز برنامه‌های متعددی دارند.

عبودی گفت: محور این نظام مردم‌اند و نهاد امامت منافع نظام و انقلاب است و ما تا پای جان در راه این نظام ایستادگی خواهیم کرد و از طرفی مطالبه گر حقوق مردم هستیم و از تریبونی که متعلق به نظام است، حق مردم مطالبه می‌شود.

عبودی در پایان افزود: جمعه‌ها پشت تریبون امام جمعه در دفاع از مردم فریاد می‌زنند. به غیر از بیان در خطبه‌ها، پیگیر مشکلات مردم نیز هستند و ما از کمبودها آگاهیم، اما از حق مردم کوتاه نخواهیم آمد.