تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729898
شناسه : 3729898
تاریخ :
دشمن لشکر سایبری برای اختلاف‌افکنی بین مسئولان و مردم تحکیم کرد اقتصاد ایران: بوشهر - امام جمعه موقت بوشهر گفت: دشمن لشکر سایبری خود را برای اختلاف‌افکنی میان مسئولان و مردم تحکیم کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت شهید آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم اظهار کرد: با مجاهدت‌های رئیس جمهور شهید، وضعیت کشور به یک ثبات نسبی رسید و به ادعای بانک جهانی، جمهوری اسلامی ایران دومین رشد اقتصادی در بین کشورهای جهان کسب کرد و این مهم از دستاوردهای نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: مناسبات بین‌المللی معتبری بین ایران، منطقه و کشورها و قدرت‌های اقتصادی بزرگ جهان برقرار شد و اخیراً کریدور غرب به شرق ایران و چین با حرکت قطار شروع شده است.

اسماعیلی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را باشکوه با حضور گسترده مردم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این انتخابات ۵۵ میلیون برگ تعرفه انتخابات به صندوق‌های اخذ رأی ریخته شد که نشان می‌دهد که کشور به یک ثبات نسبی رسیده است.

خطیب نماز جمعه بوشهر اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر با همین فرمان حرکت کنیم مشکلات کشور یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با بیان اینکه در این فضا دشمن می‌خواهد ناامنی خودش را به داخل ایران بکشاند گفت: دشمن می‌خواهد امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران را به هم بزند تا بتواند یک تنفسی برای خودش و تنفس مصنوعی دیگری را برای رژیم صهیونیستی فراهم کند.

امام جمعه موقت بوشهر انتقال ناامنی‌های دشمنان به داخل ایران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا باید تعامل بین مسئولان و سران قوا تقویت شود و اکنون شرایط تعامل و همکاری دولت جدید و مجلس شورای اسلامی تازه نفس مهیا است تا مشکلات جامعه را برطرف کنند و موجب پیشرفت و اعتلای کشور شود.

وی با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری که باید دولت جدید باور داشت گفت: موفقیت دولت دکتر پزشکیان موفقیت نظام اسلامی است و همه باید کمک کنند و دست به دست هم دهند تا دولت موفق شود.

اسماعیلی جلوگیری از چند صدایی را از دیگر تأکیدات مقام معظم رهبری اعلام و بیان کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید مدیریت کنند چند صدایی نباشد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه نباید به فضایی مجازی اعتماد کرد افزود: امروز لشکر سایبری دشمن در فضای مجازی برای ایجاد اختلاف میان مسئولان نظام اسلامی از جناح رقیب علیه گروه دیگر فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن لشکر سایبری خود را برای اختلاف‌افکنی میان مسئولان و مردم تحکیم کرده است.

وی با بیان اینکه باید از قدرت، جایگاه و توان مجلس شورای اسلامی برای حل مسائل کشور استفاده شود اضافه کرد: استفاده از قانون برای خنثی سازی تحریم‌ها یک ضرورت است و این قانون سدی مقابل با زیاده‌خواهی دشمن محسوب می‌شود و قانون ارزشمندی است.

اسماعیلی، کار مهم مجلس شورای اسلامی را رأی به کابینه دولت دانست و بیان کرد: توجه به ملاک‌های مقام معظم رهبری در تعیین و معرفی وزرای دولت جدید راهگشا برای حل اختلافات بسیار مهم است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، تعیین و معرفی وزرای دولت جدید در تراز جمهوری اسلامی ایران را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: داشتن دانش، کارآمد باتجربه امین، صادق، متدین، متشرف، صداقت، اشتهار، اعتقاد به مبنای جمهوری اسلامی و نداشتن سابقه سو از معیارهای مهم مقام معظم رهبری در تعیین کابینه دولت در راستای تراز انقلاب اسلامی است.

وی بسیاری از عقب‌افتادگی و مشکلات جامعه را جناحی فکر کردن دانست و تأکید کرد: جناحی فکر کردن خلاف عزت ملی، حکمت، مصلحت نظام و کشور است، باید وزیران جناحی فکر نکنند، به مبانی غربی اعتقاد نداشته باشند تا اهداف مورد نظر محقق شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با گرامیداشت سالروز اولین اقامه نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آئین عبادی سیاسی نماز جمعه یکی از برکات نظام اسلامی ایران برای مردم و یکی از شئون اهل بیت علیه‌السلام شئون امامت جمعه است.

اسماعیلی با قدردانی از دست‌اندرکاران ستاد نماز جمعه در استان بوشهر گفت: نماز جمعه از حج پر رمز و رازتر و همیشگی است که حضور جمعی برای عبادت معبود ویژگی برجسته این فریضه عبادی سیاسی است.

وی با بیان اینکه امام سجاد علیه‌السلام الگو فرهنگی و جهاد تبیین در مبارزه با ظلم و جور است اظهار داشت: حضرت زین‌العابدین علیه‌السلام در شرایط سخت نسبت به جهاد تبیین و با مجاهدت به روشنگری و بصیرت‌افزایی اقدام کردند و این مهم الگو بزرگی برای کسانیکه پرچم جهاد تبیین در دست دارند.

خطیب نماز جمعه بوشهر در ادامه با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با سرکردگی آمریکا در ضعیف‌ترین حیات خودش قرار دارد گفت: آنان شکست‌های پی درپی از جهات مختلف متحمل شده‌اند.

وی شکست‌های آمریکا در ابعاد گوناگون را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ضمن خوردن شکست‌های بزرگ و منطقه‌ای از جبهه مقاومت شکست سنگینی متحمل شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، آخرین شکست آنان را از حمله پهپاد یمنی دانست و خاطرنشان کرد: عملیات یمنی‌ها در حمله پهپادی به رژیم صهیونیستی دارای ۴ شاخص مهم از جمله مسافت طولانی ۲ هزار ۲۰۰ کیلومتری، رادار گریزی، اصابت به اهداف مورد نظر و قدرت تخریب آن بود.

خطیب نماز جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم و مجاهدت شهید آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی زمانی دولت تحویل گرفت که منابع کشور به ته کشیده شده بود و از نظر منابع در بدترین اوضاع در ۴۰ سال گذشته قرار داشت.