تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729890
شناسه : 3729890
تاریخ :
مجلس به توصیه‌های رهبری دقت نظر داشته باشد اقتصاد ایران: دامغان- امام جمعه دیباج با بیان اینکه مجلس در اعتماد به وزرای کابینه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی دقت نظر داشته باشد، گفت: اعضای کابینه باید کارامد باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قریب بلوک در نماز جمعه شهر دیباج به میزبانی مصلی این شهر به توصیه‌های مهم رهبری معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم پرداخت و بیان کرد: مجلس به توصیه‌های رهبری دقت نظر داشته باشد.

وی افزود: با توجه به فضای اکثریت مجلس و فضای سیاسی دولت اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری مورد توجه قرار نگیرد روزهای سخت و تلخی خواهیم داشت.

امام جمعه دیباج گفت: برای رسیدن به نقاط مشترک، نباید منافع جناحی و سیاسی بر منافع ملی تقدم داشته باشد. دولت در معرفی وزرا معیارهای مقام معظم رهبری را توجه کند تا کار بر مجلس سخت نشود.

قریب بلوک با اشاره به فرارسیدن ۵ مرداد سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور از سنگر نماز جمعه به عنوان نهادی مبارک و مردم پایه یاد و افزود: نهاد امامت جمعه مردمی‌ترین نهاد در حکومت اسلامی است که مقوم آن مردم هستند.

وی گفت: شبکه امامت برگرفته از شبکه سازی دوران امامت اهل بیت علیهم السلام است که چتر جامع برای هدایت کل جامعه را به عهده دارد.

امام جمعه دیباح بیان کرد: سنگر نماز جمعه پایگاه گفتگوی دینی، سیاسی و مطالبه گری است. صدای مردم انعکاس داده می‌شود و مسئولان باید به این صدا توجه کنند.