تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729873
شناسه : 3729873
تاریخ :
۱۲ مرکز غیردولتی بهزیستی در خوزستان افتتاح شدند اقتصاد ایران: اهواز - به مناسبت هفته بهزیستی، اولین مرکز مشاوره در شهرستان باوی و ۱۱ مرکز دیگر در سراسر خوزستان افتتاح شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل بهزیستی خوزستان پیش از ظهر امروز جمعه در آئین افتتاح این مرکز بیان کرد: به مناسبت هفته بهزیستی ۴ مرکز مشاوره روانشناختی در شهرهای اهواز، آبادان، باغملک و باوی، یک خانه کوچک معلولان در اندیمشک ،۳ مرکز اقامتی بهبودی و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد در شهرهای اهواز، ماهشهر و هفتکل، یک باشگاه مثبت در شوش، یک مرکز نگهداری از دختران بی سرپرست در دزفول، یک مرکز روزانه توانبخشی معلولان جسمی حرکتی در مسجد سلیمان و یک شلتر زنان در اهواز افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

مهران کریمیان افزود: این مراکز توسط بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال راه اندازی شده و زمینه اشتغال برای ۴۵ نفر در این مراکز فراهم شده است.

وی بیان کرد: ۱۹۲ مرکز مشاوره غیر دولتی در استان با مجوز بهزیستی فعالیت می‌کنند و همچنین کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی نیز مشاوره رایگان به شهروندان ارائه و در صورت نیاز، به مراکز مشاوره حضوری دولتی به صورت رایگان و یا مراکز خصوصی ارجاع داده می‌شوند.