تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3729865
شناسه : 3729865
تاریخ :
اتحاد و حضور مردم از دستاوردهای نماز جمعه است اقتصاد ایران: گناباد- امام جمعه گناباد گفت: اتحاد و در صحنه نگه داشتن مردم از دستاوردهای مهم نماز جمعه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه‌های نمازجمعه در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) این شهر با گرامیداشت اولین اقامه نمازجمعه بعد از انقلاب به امامت آیت الله طالقانی اظهار کرد: نماز جمعه دستاوردهای مهمی مانند وحدت، درصحنه نگه داشتن مردم، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی دارد.

امام جمعه گناباد با تشکر از حضور همیشگی مردم باایمان و انقلابی شهرستان گناباد در نمازجمعه از کمک‌های آنها در ساخت مصلی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه عزاداری برای سیدالشهدا علیه السلام از افضل قربات است گفت: فلسفه عاشورا مبارزه با ظلم، فساد و بی بند و باری است اما عزاداری همراه باگناه، مثلاً اینکه زنان و دختران کشف حجاب کنند و زنجیر بزنند یقیناً برخلاف قرآن و روایات است.

صادقی نسب افزود: بزرگترین مصیبت حضرت زینب (س) و اسرای کربلا این بود که چادر از سرشان ربوده بودند و قطعاً اهل بیت علیهم السلام از این گونه عزاداری بیزارند.

امام جمعه گناباد به جنایات رژیم اسرائیل اشاره و تاکید کرد: ضربات مقاومت این رژیم را به زانو درآورد و هیچ مکان امنی در اسرائیل وجود ندارد.